ترکیب تیم‌ملی بانوان تکواندوکار اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی دو وزن (پنجم و ششم) تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان روز گذشته (سه شنبه) در خانه تکواندو فدراسیون برگزار و در پایان ۸ تکواندوکار اعزامی به چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند. این تیم با ترکیب فاطمه مداحی در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی دو وزن (پنجم و ششم) تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان روز گذشته (سه شنبه) در خانه تکواندو فدراسیون برگزار و در پایان ۸ تکواندوکار اعزامی به چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند.

این تیم با ترکیب فاطمه مداحی در وزن ۴۶- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن ۵۷- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن ۶۲- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

هدایت تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان در این رقابت‌ها برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۶ تا ۲۸ اردبیهشت‌ماه سال آینده به میزبانی “باکو” آذربایجان برگزار می‌شود./تسنیم