پیولی: لاتزیو هنوز به سطح چمپیونزلیگ نرسیده

  استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو پس از شکست تیمش مقابل لورکوزن و حذف از چمپیونزلیگ عنوان کرد که تیمش هنوز در سطح این رقابت‌ها نیست.     به گزارش “مازنداسپرت“، لاتزیو که در دیدار اول در ورزشگاه خود، ۱-۰ مقابل لورکوزن به پیروزی رسیده بود، شب گذشته در آلمان ۳-۰ شکست خورد و از چمپیونزلیگ […]

 

استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو پس از شکست تیمش مقابل لورکوزن و حذف از چمپیونزلیگ عنوان کرد که تیمش هنوز در سطح این رقابت‌ها نیست.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، لاتزیو که در دیدار اول در ورزشگاه خود، ۱-۰ مقابل لورکوزن به پیروزی رسیده بود، شب گذشته در آلمان ۳-۰ شکست خورد و از چمپیونزلیگ حذف شد.

پیولی در این رابطه گفت:” لورکوزن بهتر از ما بود. ما بازی را باختیم زیرا آنها با سرعت بالاتری توپ را به جریان درآورندند و باعث شدند تعداد اشتباهات ما بیشتر شود. نیمه اول دو طرف مثل هم بودند ولی در مجموع، لورکوزن موقعیت بشتری ایجاد کرد، بیشتر پرس کرد و شایسته پیروزی بود. این نشان می‌دهد که ما هنوز آماده این سطح نیستیم ولی می‌خواهیم رشد کنیم و هنوز در سری آ، یورولیگ و کوپا ایتالیا جای رشد داریم. برای چنین سطحی در حال آمادگی هستیم. هنوز به آن نرسیدیم ولی ترکیب با کیفیتی داریم و مطمئنم که به زودی به این سطح خواهیم رسید.”

 

منبع:ورزش۳