آل‌شافی: الریان یک بازی بزرگ برابر قهرمان ایران پیش‌ رو دارد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روزنامه الشرق قطر، آل شافی درباره رویارویی امروز (دوشنبه) تیم الریان برابر پرسپولیس گفت: بازی برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود و هدف ما حفظ صدرنشینی گروه D لیگ قهرمانان آسیا است. آل شافی ادامه داد: به دنبال کسب نتیجه خوب و ماندن در کورس صعود […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روزنامه الشرق قطر، آل شافی درباره رویارویی امروز (دوشنبه) تیم الریان برابر پرسپولیس گفت: بازی برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود و هدف ما حفظ صدرنشینی گروه D لیگ قهرمانان آسیا است.

آل شافی ادامه داد: به دنبال کسب نتیجه خوب و ماندن در کورس صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم. ما یک بازی بزرگ برابر قهرمان ایران پیش‌رو داریم و خوشبختانه در بازی رفت توانستیم با ۳ گل به پیروزی برسیم. تلاش می‌کنیم تا سبک بازی رفت را امروز برابر پرسپولیس ادامه دهیم و فکر می‌کنم الریان توانانی انجام یک بازی بزرگ با نتیجه خوب را دارد. این همان چیزی است که هواداران تیم الریان انتظار دارند.

محمد علاء، مدافع ۲۳ ساله و مصری تیم الریان نیز درباره بازی با پرسپولیس گفت:  ما انگیزه زیادی برای کسب سومین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران داریم. می‌خواهیم علاوه بر صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها حتی برای کسب جام‌قهرمانی تلاش کنیم.

علاء ادامه داد: پرسپولیس از بازیکنان خوبی برخوردار است که به دنبال دومین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی با حمایت هوادارانش خواهد بود. البته بازیکنان تیم الریان این فرصت را به حریف نمی‌دهند و خودشان را اثبات می‌کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود/تسنیم