صالحی‌زاده: پیشنهاد آذربایجان برای کشتی گرفتن را رد کردم/ قاسم رضایی الگوی من در رشته کشتی است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید مصطفی صالحی‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: قاسم رضایی الگوی من در رشته کشتی است و از حضورش در کنار تیم در آبادان روحیه گرفتم و به وجود وی افتخار می‌کنم. فرنگی‌کار وزن ٩٨ کیلوگرم در خصوص اینکه آیا اگر قاسم رضایی باز هم بخواهد کشتی بگیرد باز […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید مصطفی صالحی‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: قاسم رضایی الگوی من در رشته کشتی است و از حضورش در کنار تیم در آبادان روحیه گرفتم و به وجود وی افتخار می‌کنم.

فرنگی‌کار وزن ٩٨ کیلوگرم در خصوص اینکه آیا اگر قاسم رضایی باز هم بخواهد کشتی بگیرد باز هم این حرف‌ها می‌زند، گفت: من سال‌ها با قاسم رضایی در اردوها تمرین کرده‌ام و باز هم دوست دارم در کنار ما باشد. در هرحال رضایی یک کشتی‌گیر فنی و با اخلاق است.

صالحی‌زاده در مورد عملکرد خود در جام جهانی آبادان تصریح کرد: خوشحالم که در دو مسابقه مقابل کشتی‌گیران آلمان و روسیه عملکرد خوبی داشتم و برنامه‌های کادر فنی را اجرا کردم. ضمن اینکه صحبت های رسول خادم که گفت باید تا آخرین نفس در میدان مبارزه بجنگم و راهنمایی‌های اشکانی و کادر فنی در این مبارزات تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در چند سال قبل پیشنهاد آذربایجان برای کشتی گرفتن در آن کشور را رد کردم، خاطر نشان کرد: من یک ایرانی‌ام و به کشتی گرفتن زیر پرچم کشورم افتخار می‌کنم. آن سال ها و اهمیت ندادن به مسابقات انتخابی به‌ هر حال گذشته است، ولی امیدوارم از این پس مسابقه انتخابی اصل باشد و بهترین نفر از این راه راهی رقابت های جهانی فرانسه شود. ضمن اینکه برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا یا بازی‌های کشورهای اسلامی نیز تابع تصمیم کادر فنی هستم./تسنیم