طاهری و مویدی در حرکت یکضرب چهارم و هفتم شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، ششمین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه ۱۹ فروردین) با پیکارهای دسته ۷۷ کیلوگرم و حضور افشین طاهری و محمد مویدی دو ورنه بردار کشورمان در سالن اینور استادیوم هومارک بانکوک پیگیری شد. در نهایت طاهری […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، ششمین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه ۱۹ فروردین) با پیکارهای دسته ۷۷ کیلوگرم و حضور افشین طاهری و محمد مویدی دو ورنه بردار کشورمان در سالن اینور استادیوم هومارک بانکوک پیگیری شد. در نهایت طاهری و مویدی در حرکت یکضرب در جایگاه‌های چهارم و هفتم قرار گرفتند.

افشین طاهری وزنه بردار خوزستانی تیم نوجوانان کشورمان در حرکت یکضرب وزنه های ۱۳۱، ۱۳۹ کیلوگرم را به خوبی بالای سر برد ولی در مهار وزنه ۱۴۱ کیلویی و رسیدن به مدال نقره ناکام ماند تا در جدول حرکت یکضرب با اختلاف یک کیلوگرم دستش از مدال نقره کوتاه بماند.

محمد مویدی آملی ملی پوش کشورمان در حرکت یکضرب به ترتیب وزنه های ۱۲۳، ۱۲۸ و ۱۳۰ کیلوگرم را با موفقیت بالای سرد و در جایگاه هفتم جای گرفت.

الکساندر اورواچف از روسیه با مهار وزنه ۱۴۲ کیلویی به مدال طلای حرکت یکضرب دسته ۷۷ کیلوگرم دست یافت. جیمز مائورس هریسون وزنه بردار امریکایی با ثبت وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی زودتر از حریف قزاقستانی خود به مدال نقره رسید./تسنیم