حضورم در تمرین نفت شبهه ندارد/ رضائیان و علیپور باید تنبیه شوند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد پنجعلی ، در خصوص علت حضورش در تمرین امروز تیم نفت گفت: برای انجام مراسمی قصد داشتم از آقای دایی دعوت کنم و امروز به همین دلیل به تمرین این تیم رفتم و از او دعوت کردم تا فردا به مراسم بیاید. وی در مورد اینکه با توجه به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد پنجعلی ، در خصوص علت حضورش در تمرین امروز تیم نفت گفت: برای انجام مراسمی قصد داشتم از آقای دایی دعوت کنم و امروز به همین دلیل به تمرین این تیم رفتم و از او دعوت کردم تا فردا به مراسم بیاید.

وی در مورد اینکه با توجه به بازی هفته آینده پرسپولیس و نفت حضور این پیشکسوت پرسپولیس در تمرین رقیب سرخپوشان شبهه برانگیز بوده، گفت: نه چرا باید شبهه‌انگیز باشد؟ من از آقای دایی برای حضور در یک قرار کاری دعوت کردم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوس دیدار امروز این تیم مقابل الوحده امارات تصریح کرد: پرسپولیس امروز باید ۳ امتیاز را بگیرد هر چند که به نظرم مهمترین رقیب این تیم تیم الهلال عربستان بود.

پنجعلی در مورد کنار گذاشتن رضائیان و علیپور از پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکن خاطی باید تنبیه شود اما به نظر من این تنبیه باید تنبیه مالی باشد چون بازیکن را نقره داغ می‌کند. البته ما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده و حتما بداخلاقی‌هایی رخ داده است اما برای اینکه تیم لطمه نخورد می‌توانستند بازیکنان را جریمه مالی کنند.

وی درباره پیش‌بین‌اش از بازی هفته آینده پرسپولیس و نفت تهران افزود: پرسپولیس از همه نظر در فوتبال ایران حرف اول را می‌زند و همه کارشناسان به این موضوع اذعان دارند. فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد. شرایط جدول هم اقتدار پرسپولیس را به خوبی نشان داده است. /فارس