صادقی: هر کسی برنامه لیگ را ببیند می‌خندد!/شکست مقابل دانشگاه تجربه خوبی برای ماست

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل دانشگاه آزاد در هفته نخست دور برگشت اظهار داشت: فکر می‌کنم دور رفت دانشگاه تازه تمریناتش را آغاز کرده بود. آنها در دور برگشت از نظر قدرت بدنی و هماهنگی بهتر از قبل بودند. ما هم اشتباه کردیم یک روز قبل از مسابقه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل دانشگاه آزاد در هفته نخست دور برگشت اظهار داشت: فکر می‌کنم دور رفت دانشگاه تازه تمریناتش را آغاز کرده بود. آنها در دور برگشت از نظر قدرت بدنی و هماهنگی بهتر از قبل بودند. ما هم اشتباه کردیم یک روز قبل از مسابقه به تهران آمدیم. ساعت ۴، ۳ بعدازظهر بود که مستقر شدیم و بعد از آن هم تمرین کردیم.

وی افزود: بازیکنانم با خستگی مقابل دانشگاه به میدان رفتند چون دور رفت در همه بازیها میزبان بودیم، شاید بازی دور برگشت با دانشگاه آزاد برای ما سنگین بود. اگر بازی ساده‌تری داشتیم هماهنگی بیشتر می‌شد. البته این بازی برای بازیکنان تجربه شد که خودشان را جمع و جور کنند. چرا که احساس برتری داشتند و خودشان را دست‌بالا گرفته بودند.

سرمربی والیبال بانوان ذوب‌آهن در ادامه با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ بازیکن خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن آسیب‌دیده ما طول کشید تا بهبود پیدا کنند. ندا چملانیان فقط یک هفته تمرین توپی داشت. به خاطر همین ناهماهنگ بود. از طرفی نبود بابلیان، زارعی و چند بازیکن در اردوی امید باعث شد تا تمرینات ما با ۸، ۷ نفر برگزار شود. نیم‌فصل همیشه بهترین زمان برای هماهنگی است اما تعداد نفرات کمتر به ویژه نبودن پاسور روی تیم ما تأثیر گذاشت.

صادقی در ادامه صحبت‌هایش با ابراز ناراحتی از برنامه سازمان لیگ عنوان کرد: هرکسی این برنامه را ببیند به ما می‌خندد. ما ۲ هفته استراحت داریم و یک هفته باید ۲ بازی انجام دهیم. زمانی که پارسه منحل شد، فکر می‌کردم به خاطر زوج بودن تعداد تیم‌ها، هر هفته یک مسابقه برگزار شود به خاطر همین به درخشنده گفتم هر تصمیمی که بگیرد قبول می‌کنیم. من از این برنامه‌ریزی متأسفم. اگر هر کارشناسی بگوید این برنامه درست است عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان درخصوص داوری بازیهای سنگین لیگ تصریح کرد: در بیشتر مسابقات فقط یک داور بازی را کنترل می‌کرد و به نظر می‌رسد داور ۲ بیشتر در تلاش است تا تجربه‌اش را بیشتر کند. این جای تأسف دارد؛ البته شاید این موضوع ارتباطی به کمیته داوران نداشته باشد. من از آقای حاتمی خواهش کردم در بازیهای سنگین ۲ داور بین‌المللی بگذارد اما می‌گوید داور بین‌المللی ما کمک داور بین‌المللی دیگر نمی‌شود! در بازی با دانشگاه آزاد خط‌نگهدار و داور ۲ قضاوت بدی داشتند.فارس