با حضور آیناز نصیری و حنا زرین کمر

آملی‌ها میزبان اردوی تیم‌ملی تکواندو شدند

اردوی تیم ملی تکواندو هفته دوم اردوی تیم ملی نوجوانان هستیم که ازیکشنبه 28 مرداد در آمل شروع و تا 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛فاطمه صفرپور، مربی تیم ملی بانوان تکواندو در حاشیه اردوی تیم ملی که در خانه تکواندو آمل برگزار شد، گفت: در هفته دوم اردوی تیم ملی نوجوانان هستیم که ازیکشنبه ۲۸ مرداد در آمل شروع و تا ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۱۳ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند، عنوان کرد: این هفته اسامی نهایی را فیکس خواهیم کرد.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان به وضعیت بازیکنان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر رو به پیشرفته است، با همین روند برنامه ها ادامه داشته باشیم تا اواخر شهریور ماه آماده کامل برای مسابقات خواهیم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مهرماه در کشور کره جنوبی برگزار می شود، ۹ مهر وزن کشی داریم، امیدوارم بتوانیم جزء سه تیم برتر باشیم.

با بیان اینکه دو بازیکن آیناز نصیری و حنا زرین کمر از استان مازندران در اردوی تیم ملی حضور دارن، اظهار کرد: بیشتر بازیکنان از استان البرز، تهران، مازندران و اصفهان هستند.

صفرپور حضور بانوان در تکواندو را در جایگاه خوبی دانست و خاطرنشان کرد: دختران ایران به این خودباوری رسیدند که میتوانند به راحتی در المپیک مدال بگیرند و در مسابقات جهانی بدرخشند و چیزی کم ندارند و این راه برای همه باز شده امیدوارم که دختران ما بتوانند در مسابقات چند مدال طلا کسب کنند.

فیض الله نفجم وضعیت تیم ملی تکواندو نوجوانان را در شرایط خوبی عنوان کرد و افزود: اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در کره هستیم، ۵ مهر اعزام، ۱۰ مهربازی ها شروع و تا ۱۵ام ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه دو مرحله در مازندران اردو برگزار کردیم، تصریح کرد: مرحله اول در سوادکو برگزار شد و مرحله دوم در هتل سالار دره مرحله سوم در تبریز برگزار شد و مرحله چهارم در بابل خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان آقایان در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: با توجه به اینکه ما درالمپیک هم خیلی خوب درخشیدیم انگیزه بچه های ما بیشتر شده، تیم های ما همیشه در مسابقات مختلف نوجوانان جهان معمولا رو سکو بودند و سعی می کنیم بهترین سکو رو کسب کنیم.

وی به وضعیت تکواندو مازندران اشاره کرد و ادامه داد: معمولا بیست، سی درصد اعضای تیم ملی را مازندرانی ها تشکیل میدهند و در تمام رده های مختلف از نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان چه آسیایی و چه جهانی مدال کسب کردیم و تنها مدالی را که نداریم مدال المپیک است که انشالله بتوانیم المپیک بعدی کسب کنیم.

رئیس هیات تکواندو مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیرکل بسیار خوب همراهی می کند و رئیس فدراسیون هم به استان ها نگاه ویژه دارد، مطمئنا با این حمایت های تمام قد بتوانیم شاهد کسب مدال های بیشتر و مدال المپیک باشیم.

وی با اشاره به میزبانی هیات تکواند آمل از اردو تیم ملی بانوان، اظهار کرد: میزبان خانم های تکواندوکارهستیم، اگر اینها نتیجه بگیرند انگار ما نتیجه گرفتیم و فرقی نمی کند و همه زیر پرچم ایران بازی می کنیم و امیدواریم که بازیکنان بتوانند مزد زحمات این میزبانی ها را با مدال خوش رنگ دهند.