حواشی کنفرانس خبری بعد بازی نساجی ملوان

اظهارات مازیار زارع و ساکت الهامی‌ بعد دربی شمالی‌ها

مازیار زارع و ساکت الهامی‌ سرمربیان تیم ‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و نساجی در نشست خبری بعد بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مازیار زارع در نشست خبری بعد بازی با نساجی در جمع خبرنگاران گفت: همه بر این باور هستیم که بازی بسیار جانداری را شاهد بودیم. مخصوصا در نیمه دوم که تیم ما کیفیت بالایی را از خود بجای گذاشت.

زارع افزود: نساجی هم موقعیت‌های خوبی داشت اما این نظر شخصی من است که ما مستحق برد در این بازی بودیم‌ چون موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که این بازی زیبایی را شاهد بودیم کیفیت بالای زمین نساجی بود که باتوجه به بارش باران و خیس شدن زمین، سرعت بازی زیادتر شده بود و در کیفیت بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی ملوان بیان داشت: به بازیکنان خودم بابت فوتبال خوبی که ارائه دادند تبریک میگویم. به کسانی که این بازی را ندیدند پیشنهاد میکنم حتما یکبار این بازی را تماشا کنند چون بازی بسیار زیبایی بود و موقعیت های خوبی روی هر دو دروازه ایجاد شد.

زارع گفت: بچه‌ها تلاش کردند اما کم دقت بودیم. خلق موقعیت خوبی انجام میدهیم اما باید بیشتر تمرین کنیم که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

سرمربی ملوان افزود: به تیم نساجی، مردم و هواداران پرشور نساجی خسته نباشید میگویم. به آقای الهامی‌ و کادرفنی خسته نباشید میگویم و من مطمئنم اگر به آنها فرصت داده شود، این تیم در آینده جان خواهد گرفت.

زارع در خصوص شارژ روحی بعد حضور هواداران ملوان در ورزشگاه، گفت: ما قبل اینکه گل هم بخوریم توپ و میدان را در اختیار داشتیم و مالکیت در اختیار ما بود. من خیلی دوست ندارم بازی قطع شود اما قانون این را میگوید که ۱۰ درصد استادیوم در اختیار تیم میهمان است. تماشاگران راه زیادی آمدند اما پشت درب مانده بودند.

سرمربی ملوان ادامه داد: من از کسانی که مسئول برگزاری بازی بودند خواهش می کردم که فقط قانون را اجرا کنند و چیز زیادی از آن ها نخواستم.

زارع بیان داشت: این هواداران گناه دارند. من نمی دانم چرا این اتفاقات فقط برای ملوان می‌افتد. تماشاگران ما هم خیلی ناراحت می‌شوند. الان مگر چه اتفاقی افتاد!؟ تماشاگران ما آمدند و دو طرف همدیگر را تشویق کردند. یک‌کلمه بی احترامی نکردند، از این بالاتر چه چیزی میخواهید!؟

وی ادامه داد: من از مسئول برگزاری بازی خواستم اجازه بدهید تماشاگران بیایند و از فوتبال لذت ببرند. چه دلیلی دارد حدود ۲۰۰ـ۳۰۰ نفر آدم را پشت در نگه داریم؟ ما غیر از اجرای قانون چیز دیگری نخواستیم.

زارع در خصوص حمایت‌ مسئولین از تیم‌های شمالی هم صحبت کرد و اظهار داشت: گیلان و مازندران فوتبالیست های زیادی در سطح کشور دارد. اگر شرایط آماده باشد و همه این بازیکنان در استان خودشان جمع بشوند چه اتفاقی خواهد افتاد!؟

وی ادامه داد: تنها تیم‌ لیگ برتر هستیم که بازیکن بالای ۳۰ سال نداریم. بازیکنان ما بازیکنان جوانی هستند و خیلی هم خوب کار میکنند. مطمئنا اگر از سوی مسئولین استانی حمایت شویم شرایط خیلی بهتر خواهد شد. چون ما در گیلان و مازندران کم فوتبالیست نداریم.

زارع در خصوص جابجایی خود با سعید دقیقی‌ گفت: تیم را خودم بستم و خیلی از بازیکنان مشکل بدنی داشتند که روی بازیکنان کار کردیم و الان همه با تمام وجود دارند کار میکنند.

سرمربی ملوان گفت: بچه‌های ما با همه وجودشان تمرین می‌کنند و از موفقیت سیر نمی‌شوند.‌هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و همچنان میگویم که ما باید این بازی را می‌بردیم و سه امتیاز را کسب میکردیم.

زارع گفت: من مازیار سال‌های گذشته نیستم، خونسرد هستم و با خونسردی جواب میدهم. بازی به بازی فکر میکنم و همه به موفقیت تیم فکر می کنیم.

سرمربی ملوان در پایان در خصوص حمایت وزیر ورزش از ملوان پاسخ داد: در دوران قبل هم وزیران قبلی از شهرهای دیگری بودند، این ها سوالات حاشیه ای هست ولی قرار نیست وزیر ورزش از تیم خاصی حمایت کند.

ساکت الهامی‌: دربی شمال یکی از بازی‌های باکیفیت لیگ بود

ساکت الهامی‌ سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد بازی با ملوان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساکت الهامی‌ سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد از تساوی با ملوان در جنع خبرنگاران اظهار داشت: به تیم خوب ملوان و آقای مازیار زارع تبریک میگم که تیم بسیار خوب و گردن کلفتی درست کردند. روز گذشته هم گفته بودم که بازی سختی خواهیم داشت.

الهامی افزود: بازی را امروز خیلی خوب شروع کردیم و ملوان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است.

وی ادامه داد: گل اول را زدیم و بعدش شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ۱۵ دقیقه بازی متوقف شد و بازی کاملا خوابید و یک سکته‌ای به تیم خورد ولی بعدش بازهم بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. بعد از یک هیچ میتوانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. موقعیت‌های زیادی حتی تک به تک هم وارد گل نشد.

الهامی‌ بیان داشت: تیم ملوان بعد تعویض‌هایی‌ که انجام داد ما را تحت فشار قرار داد و به ما یک گل زد و حتی می‌توانست یک گل دیگر هم بزند. شرایط طوری بود که در آن ۱۵ دقیقه فوق‌العاده بازی کردند. ولی ۱۰ دقیقه آخر شرایط برای ما طوری بود که می‌توانستیم گل بزنیم.

وی افزود: بسیار بازی خوب و جون‌داری بود و امیدوارم در ادام راه بتوانیم از این شرایطی که هست بهتر شویم. فکر میکنم اگر به یک برد برسیم شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد.

الهامی در خصوص تعویض‌های تیمش گفت: وقتی تیمی جلو هست و تعویض میکند و گل میخورد یعنی قطعا شرایط به خوبی پیش نرفته است ولی بچه‌ها برای اولین بار بود که در این جو بازی میکردند. مخصوصا محمد عیسی که در تمرین خیلی خوب بود و همینطور منتظر محمد و محمود قائد رحمتی. ولی وقتی تیم گل میخوره و این شرایط پیش می‌آید، قطعا مربی بیشتر از همه مقصر است.

سرمربی نساجی مازندران بیان داشت: نساجی امروز بد بازی نکرد و حتی میتوانستیم کار را تمام کنیم ولی این را هم در نظر بگیرید، ملوان در ۶ بازی گذشته، چهار بازی خودش را برده و حتی تیم‌های بزرگ با کمک VAR ازش امتیاز گرفتند.

الهامی ادامه داد: امسال تیم ملوان جایگاه خیلی خوبی دارد و یکی از تیم‌های خیلی خوبی هستند که میتواند پدیده لیگ باشد.

وی تاکید داشت: بعد از این تعطیلات قطعا روال تیم‌ها شکل واقعی خودشان را خواهند گرفت کما اینکه ما هنوزم که هنوزه سه تن از نفرات ما مصدوم هستند و به جمع ما اضافه خواهند شد.

الهامی گفت: من شرایط واقعی تیم‌ها را بعد از فیفادی میبینم و احساس میکنم تیم های به شرایط واقعی خودشان خواهند رسید. این اولین فیفادی است که تیم‌ها همه نفرات خودشان را دارند و دیگر بحث نقل و انتقالات نیست.

سرمربی نساجی در خصوص عدم تمرین نساجی در قائمشهر گفت: برنامه ما این بود که مستقیم بیاییم در قائمشهر و در سر تمرین حاضر شویم ولی گفتند بارندگی شدید داریم و مجبور شدیم تایم تمرین خودمان را عوض کنیم حتی امکان داشت بخاطر شرایط موجود با اتوبوس به قائمشهر بیاییم. کاملا درست است ما باید در قائمشهر تمرین می‌کردیم که از این بابت من عذرخواهی میکنم