مینو رایولا: لوکاکو با اورتون تمدید می‌کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهمترین و تاثیرگذارترین مهره «رونالدو کومان» در موفق‌های اخیر اورتون، درخشش مهاجم این تیم است. روملو لوکاکو که اکنون آقای گل جزیره نام گرفته بسیار آماده است و در پیروزی‌های آبی‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کند. یکی از مهمترین خبرهای این تیم، موضوع تمدید قرارداد و ماندن این مهاجم ۲۴ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهمترین و تاثیرگذارترین مهره «رونالدو کومان» در موفق‌های اخیر اورتون، درخشش مهاجم این تیم است.

روملو لوکاکو که اکنون آقای گل جزیره نام گرفته بسیار آماده است و در پیروزی‌های آبی‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کند.

یکی از مهمترین خبرهای این تیم، موضوع تمدید قرارداد و ماندن این مهاجم ۲۴ ساله است. برخی مطبوعات عنوان کرده بودند که لوکاکو خواهان ترک شهر لیورپول بوده و می‌خواهد برای کسب جام به تیم‌های بزرگ بپیوندد.

اما اکنون مینو رایولا، مدیر برنامه معروف این ستاره در مصاحبه با «تاک اسپورت» گفت:‌ در حال حاضر هیچ مشکلی بین بازیکن و باشگاه وجود ندارد. مذاکره در حال پیشروی است و او تمدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: مشخصا تو از سال بعد خود باخبر نیستی ولی روملو در این باشگاه خوشحال است و می‌خواهد در آینده اورتون سهیم باشد.

رایولا در آخر تصریج کرد: اگر لوکاکو تمدید کند دلیلش بر این نیست که تا آخر قرارداد در مرسی‌ساید می‌ماند. فوتبال یک تجارت است. /فارس