باشگاه شهدای موزیرج بابل با قدمتی ۲۳ ساله + تصاویر

باشگاه شهدای موزیرج بابل که قدمتی ۲۳ساله دارد، حدود ۸ سالی است در رده های پایه مشغول به فعالیت می باشد و بازیکنان زیادی را پرورش می دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،باشگاه شهدای موزیرج بابل که قدمتی ۲۳ساله دارد، حدود ۸ سالی است در رده های پایه مشغول به فعالیت می باشد. در سال ۹۷ این باشگاه در رده های نونهالان لیگ برتر، نوجوانان لیگ برتر و در رده جوانان در لیگ دسته اول فوتبال مازندران مشغول به فعالیت می باشد و استعداد های فراوانی را پرورش می دهد.

علی خانجانی سرپرست این باشگاه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های این باشگاه اظهار داشت: طی این سال ها از موزیرج بابل بازیکنان زیادی به مانند مرتضی پور علی گنجی، محمد نژاد مهدی، هادی خیری، مهدی خیری، میثم آقا بابایی، مجید نور محمدی و… به سطح کشور معرفی شده اند.

وی با بیان این موضوع که این باشگاه در این مدت با مدیریت خوب پیشکسوت بنام استان آقای علی نادر نژاد در حال فعالیت می باشد، گفت: باشگاه هیچ اسپانسری ندارد و با زحمات آقای نادر نژاد چندین سال در حال فعالیت و بازیکن سازی می باشد.

خانجانی با اعلام این خبر که امسال به دنبال گرفتن سهمیه کشوری در رده جوانان هستیم، بیان داشت: چون تیم جوانان شهدای موزیرج بابل امسال برای قهرمانی بسته شده است و پتانسیل بازی در لیگ کشور را دارد البته با اضافه کردن چند بازیکن، در سطح کشور تیمداری خواهیم کرد.

این مسئول گفت: از هیئت فوتبال مازندران بخاطر برگزاری منظم بازیها  کمال تشکر را دارم که هر چه جلوتر می رویم بازی ها بهتر برگزار می شود و یک تقاضا از کمیته محترم انضباطی دارم و آن هم این است که اگر قرار بر برقراری نظم و انضباط است، فقط به گزارش داور و ناظر بسنده نکنند و برای یک بار هم که شده، قبل از اعلام آرا از مربیان و سرپرستان دعوت به عمل بیاورند و حرف های آنها را هم بشنود.

وی ادامه داد: یک گلایه هم از رئیس هیئت فوتبال شهرستان بابل دارم که در هیچ یک از بازیهای تیم های بابلی حضور فیزیکی ندارند، البته باید از پرسنل هیئت آقای اصغری و حسن نیا کمال تشکر راداشته باشم که وقت و بی وقت کارهای اداری ما را انجام می دهند.

 

علی خانجانی به همراه این تیم نائب قهرمانی لیگ دسته اول نونهالان به عنوان مربی شهدای موزیرج بابل، قهرمانی لیگ دسته اول نوجوانان به عنوان مربی شهدای موزیرج بابل، دو سال سرمربی نونهالان لیگ برتر شهدای موزیرج بابل، قهرمانی لیگ دسته اول جوانان به عنوان سرپرست شهدای موزیرج بابل را کسب کرد و امسال هم سرمربی تیم نوجوانان لیگ برتر شهدای موزیرج بابل و سرپرست تیم جوانان دسته اول شهدای موزیرج بابل می باشد.

 

همچنین بهزاد محمد حسین پور سرمربی تیم جوانان شهدای موزیرج بابل با عملکردی ۶ساله در مربیگری یک قهرمانی با نوجوانان شهدای موزیرج بابل در لیگ برتر، سه قهرمانی در رده جوانان صعود به لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ سه بزرگسالان با شهدای بابلسر و صعود به لیگ دو کشور به عنوان مربی و کمک صابر میر قربانی و مربیگری در لیگ دو کشور را در کارنامه دارد.

چنین باشگاه های در سطح استان زیاد نیستند که بخواهند حضوری همیشگی داشته باشند و استعدادهای فراوانی را پرورش دهند. امیدواریم همه باشگاه و تیم ها به صورت حرفه ای عمل کنند و حضوری فصلی نداشته باشندو بتوانند شهدای موزیج بابل را الگوی خودشان قرار دهند تا فوتبال مازندران حرفه ای تر از همیشه شود.

شهدای موزیرج بابل نمادی از یک باشگاه فعال و پرتلاش است که امید داریم مزد زحماتش را در لیگ کشور بگیرد .

در ادامه تصاویر بازی تیم شهدای موزیرج بابل در لیگ دسته اول جوانان مازندران را در برابر امید میاندرود مشاهده می کنید که با برتری موزیرجی ها به پایان رسید :
شهدای موزیرج بابل ۴
امید میاندورود ۲
زننده گلها :
علی هاشمی
امیر محمد هاشمی
علیرضا خدادادی
حسین رمضانی

 

 

قابل توجه کلیه تیم ها و باشگاه :

جهت برقراری ارتباط برای حضور بر سر تمرینات و انجام گزارش تصویری و خبری با حضور در لینک زیر با ما تماس حاصل فرمائید :

تماس با ما