مرادی :الان موقع خوشحالی نیست/خیلی ها منتظر سقوط تیم بودند !

ما برد مقابل کرج را در رختکن کرج گذاشتیم و با خودمون به قائمشهر نیاوردیم از فردا برنامه ریزی می کنیم برای بازی چهارشنبه که غافلگیر نشیم و انگیزه همه بچه ها برای روز چهارشنبه خواهد بود وخوشحال از برد دیروز نیستم ، الان موقع خوشحالی نیست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ابراهیم مرادی سرمربی تیم شهید مولایی بعداز پیروزی در اولین بازی پلی آف لیگ سوم (مرحله نهایی) کشور مقابل رزکان کرج در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد :بازی بسیار سنگینی بود و با شکر خدا و همت بچه ها دست پر برگشتیم.

وی ادامه داد : ما در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و با برنامه ریزی رفتیم کرج و بچه‌ها به بهترین شکل دستورات تاکتیکی رو پیاده کردند و شکر خدا برنده از زمین بیرون آمدیم.

مرادی در خصوص میزبانی تیم کرج گفت :واقعا دیروز حسرت خوردم امکانات  و حمایت خوب همه مسولین کرج نماینده مجلس، رئیس تربیت بدنی استان ، رئیس هئیت فوتبال کرج ، فرماندار ، پیشکسوتانی مثل تارتار ، محمد نصرتی ، ضیا عربشاهی ، محمد ربیعی و خیلی های دیگه برا حمایت تیم کرج بودن ولی ما در شهرمان غریب هستیم و برا کسی مهم نیست کجا هستیم ولی از یک طرف خوشحالم ما یه جمع چهل نفره با قلب های بزرگ و تعصب مثال زدنی جلوی تیم هایی که کل استان حمایتشون می کنند دست پر برمی گردیم .

این مربی در خصوص اینکه با این نتیجه احتمال صعود به دیدار نهایی زیاد شده اظهار داشت :اصلا چنین چیزی رو قبول ندارم و ما برد مقابل کرج را در رختکن کرج گذاشتیم و با خودمون به قائمشهر نیاوردیم از فردا برنامه ریزی می کنیم برای بازی چهارشنبه که غافلگیر نشیم و انگیزه همه بچه ها برای روز چهارشنبه خواهد بود وخوشحال از برد دیروز نیستم ، الان موقع خوشحالی نیست.

مرادی در خصوص شانس حضورش در لیگ دو رو گفت :زیاد به این موضوع من و بازیکنام فکر نمی کنیم و فقط تلاش می کنیم و می جنگم که شرمنده نباشیم تا اینجا کسی فکرشو نمی کرد تیم به این جایگاه برسد و خیلی ها منتظر سقوط تیم بودند ولی با همت بچه ها و کمک همکارام تو کادر فنی ، بزرگی بچه ها به همه ثابت شده ولی قانع به این نتایج نیستم درسته تنها هستیم ولی تمام تلاشمون رو می کنیم که کار بزرگ رو انجام بدیم .

سرمربی موفق شهید مولایی قائمشهر در پایان گفت :من تشکر می کنم از تک تک بازیکنام که واقعا با تمام وجودشون دارند کار می کنند یه تشکر از همکارانم می کنم که تو روزای بد تیم مثل کوه ایستادند و یه تشکر ویژه از دکتر سجاد مولائی و دکتر مصطفی مولائی بابت همه حمایت های که تاحالا انجام دادند .