در روز شلوغ تمرین صنعت ساری ، مدیر عامل جدید باشگاه درحضورمسئولین استانی معارفه شد+حواشی

مراسم معارفه مدیر عامل جدید باشگاه صنعت ساری عصر امروز در استادیوم شهدای ساری پیگیری شد . به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت ساری عصر امروز پنجشنبه ۲۹ مرداد با حضور حاج حبیب حسین زادگان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران ، غلامرضا بهروان و هادی خلردی […]

7475مراسم معارفه مدیر عامل جدید باشگاه صنعت ساری عصر امروز در استادیوم شهدای ساری پیگیری شد .

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت ساری عصر امروز پنجشنبه ۲۹ مرداد با حضور حاج حبیب حسین زادگان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران ، غلامرضا بهروان و هادی خلردی رئیس و نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران ، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری و جمعی دیگر از مسئولین ورزش استان و شهر ساری مراسم معارفه مدیر عامل و مالک جدید باشگاه صنعت ساری در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری و درحضور جمعی از هواداران و لیدر های این باشگاه برگزار شد .

در طی این مراسم حاج حبیب حسین زادگان و غلامرضا بهروان ” محمد دامادی ” را به عنوان مدیر عامل و مالک جدید باشگاه صنعت ساری معرفی کردند .

محمد دامادی که سالهای گذشته هم کمک های زیادی به باشگاه صنعت ساری کرده بود به درخواست مسئولین ورزش استان و شهر ساری برای کمک به فوتبال شهر ساری و باشگاه محبوب صنعت ساری مالکیت و مدیریت این باشگاه را برعهده گرفت .

حواشی جالب تمرین و مراسم معارفه مالک و مدیر عامل جدید باشگاه صنعت ساری :

*** تمرین تیم فوتبال صنعت ساری راس ساعت ۱۸ در استادیوم شهدای ساری زیر نظر رضا تقوی آغاز شد

*** بازیکنان اصلی با لباس های آبی رنگ به تمرین پرداختند و بازیکنانی که در تست انتخاب شده اند با کاور مشغول تمرین کردن بودند .

*** گلرهای تیم هم زیر نظر عزت نوروزی به تمرین پرداختند .

*** حدود ۴۰ هوادار صنعت ساری در کنار لیدر های اصلی شهر ساری از ابتدای تمرین منتظر معارفه مدیر عامل جدید تیم بودند .

*** حاج حبیب حسین زادگان و هیات همراه و حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری راس ساعت ۱۸:۳۰ وارد استادیوم شدند و بعد از خوش و بش با مربیان به دفتر هیات فوتبال رفتند .

*** بعد از حضور محمد دامادی و غلامرضا بهروان ، جلسه ای در دفتر هیات فوتبال با حضور مسئولین ورزش مازندران و شهر ساری برگزار شد و طی صحبت های انجام شده محمد دامادی حکم مالکیت و مدیر عاملی باشگاه صنعت ساری را دریافت کرد .

*** بعد از برگزاری جلسه در دفتر هیات فوتبال ، مسئولین ورزشی با حضور در زمین فوتبال مراسم معارفه را با حضور بازیکنان برگزار کردند .

***  رضا تقوی سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری به مسئولین استانی و شهرستانی خیر مقدم گفت و بعد از آن مسئولین به صحبت هایی پرداختند .

*** حاج حبیب حسین زادگان ، غلامرضا بهروان و محمد دامادی و رضا تقوی در این مراسم صحبت هایی را انجام دادند ( صحبت ها را به صورت کلیپ تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت مشاهده خواهید کرد )

*** حاج حبیب حسین زادگان که تلاش های زیادی برای تغییر مدیریت باشگاه صنعت ساری داشت در صحبت هایش از بازیکنان خواست تا با قدرت در تمرینات حضور پیدا کنند و نگران مسائل مدیریتی و مالی نباشند . ایشان محمد دامادی را به عنوان مدیر و مالک جدید باشگاه معرفی کردند و اظهار کرد که با حضور محمد دامادی فوتبال شهر ساری را به احیا خواهند کرد . ( صحبت ها را به صورت کلیپ تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت مشاهده خواهید کرد )

*** غلامرضا بهروان هم در صحبت هایش اظهار داشت که ما هیچ تیمی را به رسمیت نمیشناسیم و تنها تیم صنعت ساری همین تیمی است که ما مسئولین در تمرین آن حضور داریم . وی خصوص قابلیت های رضا تقوی و محمد دامادی صحبت کرد و اظهار داشت که هیات فوتبال استان همکاری لازم را برای موفقیت این باشگاه محبوب ساروی انجام خواهد داد . ( صحبت ها را به صورت کلیپ تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت مشاهده خواهید کرد )

*** محمد دامادی مالک و مدیر عامل جدید صنعت ساری هم در صحبت هایش گفت : با حضور رضا تقوی و حمایت های مسئولین ورزشی برنامه ای ۵ ساله را برای باشگاه صنعت ساری ترتیب داده ایم که انشالله با کمک همدیگر برای موفقیت باشگاه صنعت ساری تلاش خواهیم کرد تا فوتبال ساری که روزی در سطح اول فوتبال کشور حرفی برای گفتند داشت را به جایگاه اصلی خودش باز گردانیم .( صحبت ها را به صورت کلیپ تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت مشاهده خواهید کرد )

*** رضا تقوی هم در صحبت هایش ضمن تشکر از حضور مسئولین از آنها خواست تا این بازیکنان را درک کنند تا بازیکنان بدون هیچ دغدغه ای تلاش خودشان را برای موفیت فوتبال این شهر انجام دهند .رضا تقوی هم از برنامه ۵ ساله مدیریت باشگاه گفت و از مسئولین ورزشی خواست تا باشگاه صنعت ساری را تنها نگذراند و این قول را داد که اگر این تیم حمایت شود بهترین نتایج را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور کسب کنند .( صحبت ها را به صورت کلیپ تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت مشاهده خواهید کرد )

*** بعد از پایان مراسم معارفه هم حاج حبیب حسین زادگان و محمد دامادی به گفتگو با لیدر ها پرداختند .

*** حبیب حسین زادگان در کنار زمین به همراه حسین دلیری تمرین تیم فوتبال صنعت ساری را مشاهده کردند .

*** آخرین اخبار در خصوص جذب بازیکنان جدید صنعت ساری ، صحبت های مسئولین باشگاه با احد شفیعی ، محسن پورحاجی ، اویس کرد جهان می باشد که در این هفته تکلیف این بازیکنان مشخص خواهد شد .

*** غیبت قاسم اکبری هم در این تمرین از نکات عجیب تمرین امروز صنعت ساری بود .

*** روح الله عرب هم که بحث حضورش در صنعت ساری به گوش میرسید به دلیل پیشنهادات بهتر از حضور در تیم صنعت ساری خودداری کرد و به تیم فوتبال شهرداری اراک پیوست .

*** حضور محمد سیاحی ، علی عرب ، محسن رحیمی ، مهدی دستاران ، مجتبی نوروزی ، مهدی فولادی ، علی قلی زاده ، احمد کیا ، وحید خازنی ، امیر فرهنگ دوست ، عباس قادیان ، مصطفی عاقلی ، دانیال عزیزی و حضور چند بازیکن جوان و با انگیزه تیم خوبی برای این فصل صنعت ساری ترتیب داده است .

*** با حضور محمد دامادی تمرینات تیم فوتبال صنعت ساری از شنبه ساعت ۱۱ در زمین چمن شرکت برق در میدان خزر ساری برگزار خواهد شد .

*** صنعتی ها هفته آینده اردویی را در تهران برگزار خواهند کرد و در این اردو به مصاف تیم فوتبال استقلال و چند تیم لیگ برتری خواهند رفت .

“تا ساعاتی دیگر فیلم کامل مراسم معارفه و جلسه مسئولین ورزشی استان و شهرستان و همچنین گزارش تصویری این مراسم را روی خروجی سایت مشاهده خواهید کرد “