مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی مازندران در بهشهر آغاز شد

مسابقات قهرمانی و انتخابی استان مازندران با حضور تکواندوکاران مرد، روز سه شنبه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر آغاز شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ رییس هیات تکواندو بهشهر گفت :در این دوره از مسابقات ۱۴۸ ورزشکار مرد از ۸ باشگاه در شهرستان بهشهر با هم رقابت می کنند. ‘عبدالرحمان قاسمی گلوردی’ افزود: […]

TEKVANDOمسابقات قهرمانی و انتخابی استان مازندران با حضور تکواندوکاران مرد، روز سه شنبه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر آغاز شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ رییس هیات تکواندو بهشهر گفت :در این دوره از مسابقات ۱۴۸ ورزشکار مرد از ۸ باشگاه در شهرستان بهشهر با هم رقابت می کنند.

‘عبدالرحمان قاسمی گلوردی’ افزود: این بازی ها در ۴ رده نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان و در اوزان مختلف با حضور تکواندوکاران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پیکارهای تکواندو قهرمانی و انتخابی استان مازندران در ۱۰ وزن مختلف و بر روی تشک های مختلف و با قضاوت و نظارت حدود ۳۰ داور انجام می شود.

رییس هیات تکواندو بهشهر با بیان اینکه مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار و نفرات برتر و شایسته به عنوان انتخابی استان انتخاب خواهند شد، تصریح کرد: در زمان حاضر بیش از ۷۰۰ نفر ورزشکار به صورت رسمی و بیمه شده در رشته ورزشی تکواندو در بهشهر فعال هستند.