بنی‌تمیم: فدراسیون کشتی دخالتی در انتخابات هیئت همدان ندارد

نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان این که مجمع انتخابات هیات کشتی استان همدان سوم بهمن ماه بعد از پایان مسابقات بین المللی جام تختی برگزار خواهد شد، گفت : فدراسیون کشتی هیچ دخالتی در انتخاب رییس هیات آینده این استان نخواهد داشت. به گزارش مازنداسپرت ؛حمید بنی تمیم در گفت‌وگویی در رابطه با علت […]

صادق گودرزی

نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان این که مجمع انتخابات هیات کشتی استان همدان سوم بهمن ماه بعد از پایان مسابقات بین المللی جام تختی برگزار خواهد شد، گفت : فدراسیون کشتی هیچ دخالتی در انتخاب رییس هیات آینده این استان نخواهد داشت.

به گزارش مازنداسپرت ؛حمید بنی تمیم در گفت‌وگویی در رابطه با علت لغو انتخابات هیات کشتی استان همدان که قرار بود هفته‌ پیش برگزار شود، اظهار کرد: لغو این مجمع توافقی بود که بین فدراسیون و مدیر کل همدان صورت گرفت و تصمیم بر این گرفته شد که انتخابات را چند روز به تعویق بیاندازیم تا بتوانیم در زمان مناسبی انتخابات را برگزار کنیم. بنابراین مجمع انتخابات هیات کشتی همدان سوم بهمن ماه بعد از رقابت‌های جام تختی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به حواشی موجود در هیات کشتی استان همدان و آیا این که تعویق انتخابات موجب لطمه زدن به کشتی این استان نمی‌شود؟ در این باره توضیح داد: تصور نمی‌کنم حواشی خاصی در این استان وجود داشته باشد. یکسری مسائل داخلی بود که به خاطر همین مسائل داخلی تصمیم بر این گرفتیم که انتخابات را چند روز به تعویق بیاندازیم. از سوی دیگر ارزیابی عملکرد هیات های سراسر کشور چیزی است که ما در حال‌  بررسی آن هستیم و در پایان اسفند ماه عملکرد تمامی هیات های کشتی کشور را بررسی و در سال جدید اعلام خواهیم کرد. بنابراین این که بگوییم در حال‌ حاضر هیات کشتی استان همدان در وضعیت بلاتکلیف به سر می‌برد و یا در شرایط مناسبی قرار ندارد نمی توانیم در مورد آن اظهار نظری داشته باشیم. استان همدان یکی از استان‌های کشتی خیز است که قهرمانان نامدار و صاحب عنوان در این هیات وجود دارند و تا به امروز نیز عملکرد قابل توجهی داشته است و هیچ مشکلی تا به الان این استان نداشته و کارها به خوبی پیش رفته است.  

بنی تمیم در ادامه خاطر نشان کرد: تا امروز هیچ گونه اخبار مستندی دال بر این که حواشی در این هیات موجب لطمه زدن به کشتی همدان شده، نداشته‌ایم و من دقیقا نمی دانم که منظور از این حواشی چیست،  زیرا تا به امروز این هیات به خوبی کارهای خود را پیش برده است و مشکل خاصی نداشته است. بنابراین هیچ گونه تنشی در این استان وجود ندارد.

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان  در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون حمایتی از فرد خاصی در رابطه با انتخاب رییس هیات آن خواهد داشت یا خیر، ‌اضافه کرد: فدراسیون کشتی فقط یک رای دارد و مابقی رای ها متعلق به نمایندگان این استان است و خانواده‌ هیات کشتی همدان باید برای چهار سال آینده این هیات تصمیمی بگیرندکه به نفع کشتی همدان باشد. بنابراین فدراسیون کشتی تحت هیچ شرایطی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و ما سعی می‌کنیم انتخابات را در شرایط آرام و بدون هیچ گونه تنشی برگزار کنیم./ایسنا