از حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش در مازندران و افتتاح پروژه های ورزشی + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،همزمان با حضور ریاست محترم جمهور در استان مازندران مسعود سلطانی فر وزیر ورزش نیز در غرب مازندران حضور یافت و ابتدابا حضور در نعمت آباد تنکابن سالن ورزشی شهدای نعمت آباد و پایگاه قهرمانی این شهرستان افتتاح کرد و سپس از زمین ورزشی کلار آباد تنکابن و شهرستان چالوس […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،همزمان با حضور ریاست محترم جمهور در استان مازندران مسعود سلطانی فر وزیر ورزش نیز در غرب مازندران حضور یافت و ابتدابا حضور در نعمت آباد تنکابن سالن ورزشی شهدای نعمت آباد و پایگاه قهرمانی این شهرستان افتتاح کرد و سپس از زمین ورزشی کلار آباد تنکابن و شهرستان چالوس بازدید کرد.

پروژه پنج هزار نفری سالن ورزشی جویبار درشرق استان کلنگ خورد :

در حاشیه این مراسم دکتر حسن روحانی به واسطه ویدئو کنفرانس حضور یافت و مسعود سلطانی فر در هنگام ارتباط با رئیس جمهور گزارشش را این گونه ارائه داد :

*** امروز با حضور جناب آقای رییس جمهور در مازندران توفیق افتتاح سالن ورزشی شهدای نعمت آباد و پایگاه قهرمانی غرب مازندران در تنکابن و همچنین شروع عملیات اجرایی سالن ورزشی ۵۰۰۰ نفری کشتی را داشته ایم.

*** با افتتاح این دو مجموعه در دولت یازدهم ۱۱۹۰ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید و صدها پروژه دیگر در بخش قهرمانی و هزاران پروژه در بخش ورزش همگانی را در دستور کار داریم.

*** در بخش جوانان هم اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است. تعداد سازمان های مردم نهاد مرتبط با جوانان که در سال ۹۲ پنجاه عدد بوده است به ۲۰۰۰ عدد رسیده است.

*** در حال حاضر ۴۵ خانه جوان در کشور داریم که از توفیقات دولت تدبیر و امید است. تصمیم داریم یک خانه جوان در شرق و یک خانه جوا ن هم در غرب مازندران بنا کنیم.

*** به بیش از یک میلیون نفر در سال ۹۵ وام ازدواج داده شد که از نظر اعتباری مبلغ آن چهار برابر سال ۹۲ است.

*** تعداد قابل توجهی مراکز مشاوره و راهنمایی ازدواج تاسیس شد که نقش بسیار مهمی در تحکیم پیوند و بنیان خانواده دارد.

*** در گذشته ۳۰ مرکز مشاوره در کشور داشتیم که الان به مرز ۲۰۰ عدد رسیده است.

اما شریعت نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مراسم افتتاح پروژه های ورزشی به صحبت پرداخت و گفت : پروژه سالن ورزشی شهدای نعمت آباد در همین دولت و در زمان آقای گودرزی گلنگ خورد وخوشبختانه در روزهای پایانی دولت با حضور وزیر ورزش محترم جناب سلطانی فر افتتاح شد.

شریعت نژاد از توانمندی وزشکاران غرب استان مازندران گفت و تاکید کرد: استعدادهای زیادی دراین منطقه وجود دارد، اما نیاز به توجه بیشتری وجود دارد تا به مرز آمادگی برسند .

شریعت نژاد یادآورشد: می توان از ظرفیت های غرب استان مازندران در ساحل و ورزش های زمستانی استفاده کرد و امیدوارم پس از تمدید وزارت آقای سلطانی فر این مهم نیز رخ دهد .

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش استان مازندران نیز در این مراسم گفت :مازندران چهارصد وبیست مدال بین المللی در این دولت بدست آورده و سیزده سهمیه المپیک داشته که حاصلش مدال طلای حسن یزدانی و دو مدال دیگر در کشتی بود.

وی ادامه داد :درغرب استان ظرفیت های فراوانی کشتی آزاد و فرنگی وتیم های ملی پایه وجود دارد. مجتبی گلیج ، فرزان عاشورزاده ، نیما مختاری،محمد رضا خلعتبری، مجید قیدی که مدالش به شهید مدافع حرم اهدا کرد و… نیز هستند که افتخار آفرینی کرده اند .

حسین زادگان افزود:در دولت تدبیر امید به رشد ورزش روستایی توجه شده حاصلش هم توجه به سلامت جسم روح و روان مردم آن منطقه است. ضمن اینکه جز بحث ورزش همگانی می توان از روستاها با افتتاح چنین پروژه هایی ورزش قهرمانی را تقویت کرد .

حسین زادگان درپایان گفت :امیدوارم پس از افتتاح پایگاه قهرمانی شهرستان تنکابن موفقیت های دیگری از این شهرستان مستعد ببنیم. امیدوارم پس از تمدید وزارت آقای سلطانی فر در وزارت ورزش برنامه های ایشان برای ورزش کشور که قطعا مفید است اجرا شود.

 

 

************************

عکاس :امیر حسین عمید – نوروزی – زمان زاده

  تنظیم خبر : سیاوش زمان زاده 

************************