در جلسه هم اندیشی هیات استان با هیات فوتبال منطقه سه مازندران چه گذشت ؟ + عکس

جلسه هم اندیشی هیات فوتبال استان مازندران با هیات فوتبال منطقه سه ،عصر یکشنبه ۱۹/۱۰/۹۵ در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد برگزار شد . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب مازندران؛نشست صمیمی فوتبالی های منطقه سه با حضور غلامرضا بهروان  رئیس هیات فوتبال استان مازندران ،هادی خلردی نایب رئیس،حاج حمید […]

4521 1

جلسه هم اندیشی هیات فوتبال استان مازندران با هیات فوتبال منطقه سه ،عصر یکشنبه ۱۹/۱۰/۹۵ در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب مازندران؛نشست صمیمی فوتبالی های منطقه سه با حضور غلامرضا بهروان  رئیس هیات فوتبال استان مازندران ،هادی خلردی نایب رئیس،حاج حمید رسولی دبیر هیات و سایر اعضای هیات فوتبال استان مازنردان به همراه اسحاق شریعتی رئیس هیات منطقه سه و اعضا هیات و کلیه روسای هیات های منطقه با بررسی طرح مشکلات و پرسش و پاسخ برگزارگردید.
رئیس هیات فوتبال استان مازندران در این جلسه  اذعان داشت : فوتبال منطقه سه از امکانات و استعدادهای نابی برخوردار می باشد که می توان با فراهم نمودن محیط  و به کارگیری نیروهای مستعد و فعال زمینه را برای رشد و توسعه  این رشته ارتقاء داد.
غلامرضا بهروان ضمن اشاره به اینکه علاقه ویژه ای به غرب استان مازندران دارم گفت: منطقه سه استان مازندران از استعدادهای ویژه ای به جهت تیم داری و تیم سازی برخوردار می باشد که باید، من بودن را برای موفق شدن به ما شدن ها تبدیل نمود.
بهروان تاکید نمود: مازندران از لحاظ نیروی انسانی با بکارگیری آدم های توانمند ساخته شده است  اما از لحاظ اسپانسر ما استان برخورداری نیستم  و محروم ترین می باشیم .
وی افزود : فوتبال مازندران از لحاظ مالی و اسپانسری  دررنج به سر می برد و منطقه سه فوتبال  استان بدلیل نبود اسپانسر در حمایت از کارخانه تیم سازی خود بعنوان مظلوم ترین به جهت رشد بازیکن محسوب می شود .

 

4521 2

بهروان ادامه داد: منطقه سه پر از استعداد می باشد اما وقتی بحث هزینه به میان می آید می توان منطقه سه را مظلوم ترین منطقه از لحاظ نبود اسپانسر خواند که اعتقاد به سرمایه گذاری بیشتری در سطوح پایه دارم  چرا که پتانسیل خوبی را می توان در بخش پایه با دید بازتر رشد داد.
مهندس بهروان ادامه داد:طلب هیات فوتبال از برخی تیم های مازندرانی که به دلیل وضعیت فنی و ساختاری مشکلاتی دارند را با همکاری در این بخش با برنامه ریزی دریافت خواهیم نمود و اینکه فدراسیون بودجه مالی در اختیار ما قرار نمی دهد در صورت دریافت هر مبلغ از تیم های طلب کار و فدراسیون بی شک بین تمامی هیات ها تقسیم خواهیم نمود.
بهروان ادامه داد: سرمایه گذاری و آموزش شرط اصلی و لازمه کارصحیح در ویترین سازمان یافته تیم ها باید قرار گیرد و هیات حاضر به ارائه  سهمیه در رده جوانان یا نوجوانان در کشور برای غرب استان با شرط اصلی می باشد
وی تصریح نمود: ساخت ورزشگاههای مناسب،برگزاری کلاس های آموزشی در منطقه ، ارتقا کلاس های  داوری و مربیگری ، نبود اسپانسر ، فضاهای ساحلی با وجود دریای بکر ، تیم داری در بخش بانوان ، بحث استعداد یابی  و شناسایی و پرورش باید در برنامه های هیات استان و منطقه برای رشد و بالندگی بهتر و بیشتر گنجانده شود.
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت : از زحمات هیات های منطقه سه  که در بحث شناسایی و پرورش پتانسیل فوتبال  تلاش  می کنند  راضی و سپاسگزارم و همگی نمره قبولی دارند ،ما جهت گیری  غرب و شرق   را در برنامه های خود نداریم و همه یکسان اند  با فرق اینکه در شرق تحرک بیشتر و ارتباط دو طرفه است   ولی کم کاری در غرب استان با وجود پتانسیل و کارایی در برخی بخش ها وجود  دارد.
بهروان ضمن اشاره به اینکه ما صد نیستیم اما در مقابل ما را صفر هم نبینید اظهار داشت : موفقعیت در کار با تیم خوب و همدلی نتیجه خواهد گرفت در مورد انتخابات پیش رو ریاست فوتبال صحبتی ندارم و هر شخصی بیاید بنده به فوتبال مازندران کمک می کنم
وی افزود : با نظر و خواسته مجمع در انتخابات شرکت می کنم و تا زمانی که در توانم هست به هیأت فوتبال استان خدمت می نمایم.