مراد ناظری: این مصدومیت انگیزه ام را برای بازگشت چند برابر کرد/ از پیگیری های باشگاه برای درمان پایم تشکر می کنم

مراد ناظری بازیکن جوان و آینده دار تیم شهروند ساری که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با پارگی رباط صلیبی پای چپ مواجه شده بود، پنج شنبه ۱۶ دی ماه مورد عمل جراحی قرار گرفت به گزارش  مازنداسپرت ؛ مراد ناظری که عمل جراحی اش توسط دکتر کیهانی در بیمارستان […]

photo 2017 01 08 09 12 41مراد ناظری بازیکن جوان و آینده دار تیم شهروند ساری که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با پارگی رباط صلیبی پای چپ مواجه شده بود، پنج شنبه ۱۶ دی ماه مورد عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش  مازنداسپرت ؛ مراد ناظری که عمل جراحی اش توسط دکتر کیهانی در بیمارستان کیان تهران انجام شد، در گفتگویی از عمل موفقیت آمیزش گفت و ضمن تشکر از سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه بدلیل پیگیری هایش، به انگیزه بالای خود برای بازگشت به میادین اشاره کرد.

 مراد از اولش بگو که چطور متوجه شدی مصدومیتت جدی است و رباط صلیبی ات با پارگی مواجه شده؟

بعد از بازیهای هفته چهارم که لیگ به خاطر جام جهانی تعطیل شد، دو ماه تمرینات خیلی خوبی داشتیم و برای بازی با ارژن شیراز آماده شدیم که در آن بازی مچ پایم آسیب دید. آن مصدومیت باعث شد تا بازی با دبیری در ساری را از دست بدهم. اما در هفته هفتم مقابل طرح و توسعه الوند قزوین بدون تمرین در ترکیب تیم به میدان رفتم که آن اتفاق تلخ برایم افتاد. اولش نمی دانستم رباط پایم است و حتی کادر فنی که از من برای ادامه بازی سوال کرد در جواب گفتم می توانم بازی کنم اما خب دیگر بازی نکردم. بعد از برگشت به ساری و گرفتن عکس MRI از پایم متوجه شدم که رباط صلیبی پاره کرده ام.
** قاعدتاً شوک آورترین خبر برای یک ورزشکار این است که متوجه شوی باید حداقل ۶ ماه از میادین دور باشی. با این موضوع چطور کنار آمدی؟

والله آن قدر سخت بود که نمی شود آن را به زبان آورد. یک هفته ای بدترین روزهای زندگیم را سپری کردم. حتی با خودم هم قهر بودم! ولی آرام آرام با دلداری دادن بزرگترها روحیه ام بهتر شد و قبول کردم که این مصدومیت ها ، جزئی از زندگی یک ورزشکار است.
** در این مدت باشگاه شهروند ساری چه اقداماتی برای درمانت انجام داده است؟

الحمدلله باشگاه در این مدت پیگیر وضعیتم بوده و جا دارد از همین جا از آقای نجاریان که خیلی برایم زحمت کشید و هزینه های درمان و عمل بنده را تأمین کرده تشکر کنم. از آقای خیراندیش هم بابت زحماتی که در این مدت برایم کشیده تشکر می کنم.
** عمل جراحی ات چطور بود؟ تشخیص پزشک از طول درمانت بعد از عمل و اینکه از چه زمانی می توانی دوباره استارت بزنی چه هست؟

آقای دکتر کیهانی از وضعیت پایم بعد از عمل خیلی راضی است و عمل جراحی ام الحمدلله موفقیت آمیز بود. طول درمان هم ۶ ماهه تشخیص داده شد. ان شاالله از امروز (شنبه) به مدت ۴ هفته باید به فیزیوتراپی بروم و بعد از آن راه رفتن بدون عصا را شروع کنم.
** دلت برای تمرینات و مسابقات تنگ نشده؟ فکر می کنم این شرایط برایت خیلی دشوار است.

بله دقیقاً همین طور است. برای من که با فوتسال زندگی می کنم، سخت ترین کار ممکن ندیدن توپ است! دلم برایش لک زده است اما خب چاره ای هم نیست و باید تحمل کرد. صبر سخت است اما حسرت سخت تر (با خنده)
دوست داشتم بعد از نائب قهرمانی در لیگ برتر امیدها و زدن ۲۱ گل در تیم بزرگسالان شهروند، همین روند را تا پیشرفت های بیشتر ادامه دهم اما حیف که نشد ولی این مصدومیت انگیزه ام را برای بازگشت چند برابر می کند و مطمئناً قوی تر از قبل بر می گردم.
** ان شاالله همین طور است. در این مدت چه کسانی به یادت بودند و به تو دلداری دادند؟

خیلی ها به من لطف داشتند. از عوامل تیم، کادر فنی، بازیکنان، هواداران دوست داشتنی که با تماس تلفنی، ارسال پیام و همچنین پست های اینستاگرامی شان به بنده محبت داشتند. دست همه شان را می بوسم و برایشان بهترین ها را آرزو می کنم.
** صحبت های پایانی؟

اول از همه تشکر می کنم از پدر و مادر و اعضای خانواده ام که عاشق شان هستم. از عوامل تیم و دوستان گلم که زحمت کشیدند و تا تهران همراهم بودند خصوصاً آقا مصطفی، آقا فائز و محمدرضا کرد که برای هماهنگی ها زحمت زیادی کشیدند، تشکر می کنم. از همه ی هواداران و لیدرها که جویای حالم بودند تشکر می کنم. کادر فنی و بازیکن های بی نظیری داریم که از آنها هم به خاطر حمایت هایشان ممنونم. ان شالله قهرمانی لیگ برتر با تیم محبوب مان شهروند ساری.

photo_2017-01-07_05-24-39 photo_2017-01-07_05-31-35 photo_2017-01-07_05-31-43 photo_2017-01-07_05-31-52 photo_2017-01-07_05-31-57