با معرفی برترین ها: لیگ تکواندو نوجوانان و جوانان دختر مازندران در محمودآباد خاتمه یافت

مسابقات تکواندو قهرمانی لیگ  نوجوانان و جوانان دختر استان مازندران شامگاه پنج شنبه  با معرفی تیم های برتر درمحمودآباد پایان یافت. به گزارش مازنداسپرت از شهرستان محمودآباد؛در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین تکواندوکاران دختر نوجوانان و جوانان استان مازندران، از شهرها و بخش های مختلف این استان حضور داشتند. این دوره از رقابت […]

3مسابقات تکواندو قهرمانی لیگ  نوجوانان و جوانان دختر استان مازندران شامگاه پنج شنبه  با معرفی تیم های برتر درمحمودآباد پایان یافت.

به گزارش مازنداسپرت از شهرستان محمودآباد؛در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین تکواندوکاران دختر نوجوانان و جوانان استان مازندران، از شهرها و بخش های مختلف این استان حضور داشتند.
 این دوره از رقابت ها با حضور ۸ تیم  شهدای نکا، ریحانه امیرکلا، سلطانی چالوس، ستارگان شمال، ققنوس جویبار، ساعدی عباس آباد، شیخ الاسلام مدافع حرم و حسینی بهشهر به مرحله پایانی رقابت ها رسید،که در پایان تیم تکواندو شهید ساعدی عباس آباد  با ۱۹ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
تیم های ققنوس جویبار،شهید حسینی نکا وسلطانی چالوس به ترتیب با ۱۶ ، ۱۴ و ۱۲ امتیاز جایگاه دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر و بهترین های این دوره از مسابقات ، لوح ،جام و مدال  قهرمانی اهداء شد.
اسامی برترین ها هفته پایانی به شرح ذیل می باشد:
 مربی نمونه: نسرین ساعدی (تیم شهید ساعدی عباس آباد)
داور نمونه:معصومه رمجی (خرم آباد )
فنی ترین بازیکن :تارا کریمی ( تیم شهید ساعدی)
سرپرست نمونه: زهره قربانزاده(ستارگان شمال بابل)
بازیکن اخلاق:فاطمه زهرا ذلیکانی (ریحانه امیرکلا)