پایان پیکار بانوان ساروی و آملی در دور رفت لیگ دسته اول فوتسال کشور + نتایج

تیم فوتسال شهروند ساری دور رفت رقابت های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در گروه C را با کسب رده سوم جدول به پایان رساند. به گزارش مازنداسپرت، در آخرین روز از رقابت های گروه C این‌پیکارها که در کوهدشت لرستان برگزار شد تیم بانوان شهروند ساری به مصاف توپو منوجان کرمان رفت و […]

fuutsbanoتیم فوتسال شهروند ساری دور رفت رقابت های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در گروه C را با کسب رده سوم جدول به پایان رساند.

به گزارش مازنداسپرت، در آخرین روز از رقابت های گروه C این‌پیکارها که در کوهدشت لرستان برگزار شد تیم بانوان شهروند ساری به مصاف توپو منوجان کرمان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک برابر این تیم به برتری دست یافت.

گل های بانوان شهروند ساری در این دیدار را صنمبر احمدی (۲ بار)، کمند صفرپور (۲ بار) و زهرا فدایی به ثمر رساندند.

نتایج کامل دیدارهای دور رفت لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در گروه C به شرح زیر است:

** روز اول
یکشنبه ۵ دی ماه ۹۵ :
شهروند ساری ۳ – کیمیا اسفراین ۳
گلهای شهروند: زهره دلاوری – صنمبراحمدی – زهره فدایی
موسسه فاطمیه فسا ۴ – توپو منو جان کرمان ۲
کوهدشت لرستان – استراحت

** روز دوم
دوشنبه ۶ دی ماه ۹۵ :
شهروند ساری ۴ – کوهدشت لرستان ۳
گلهای شهروند: زهرا فدایی (۳ بار) – صنمبر احمدی
کیمیا اسفراین ۷ – توپو منو جان کرمان ۴
موسسه فاطمیه فسا – استراحت

** روز سوم
سه شنبه ۷ دی ماه ۹۵ :
موسسه فاطمیه فسا ۳ – کیمیا اسفراین ۰
کوهدشت لرستان ۶ – توپو منو جان کرمان ۱
شهروند ساری – استراحت

** روز چهارم
چهارشنبه ۸ دی ماه ۹۵
شهروند ساری ۲ – موسسه فاطمیه فسا ۳
گلهای شهروند: زهرا فدایی و زهرا خندان
کوهدشت لرستان ۲ – کیمیا اسفراین ۲
توپو منو جان کرمان – استراحت

** روز پنجم:
پنج شنبه ۹ دی ماه ۹۵
شهروند ساری ۵ – توپو منو جان کرمان ۱
گلهای شهروند: صنمبر احمدی (۲ بار) – کمند صفرپور (۲ بار) – زهرا فدایی
کوهدشت لرستان ۷ – موسسه فاطمیه فسا ۳
کیمیا اسفراین – استراحت

گفتنی است، رقابت های دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در گروه C طی‌ روزهای ۹ تا ۱۳ بهمن ماه سال جاری به ‌میزبانی باشگاه شهروند ساری در سالن مرحوم بهروش (آذربایجانی ها) برگزار خواهد شد.

در روز پنجم و پایانی مرحله رفت این رقابت ها که از گروه چهارم در سالن ورزشی شهیدعابدین خوش سیما آمل برگزار شد ، تیم فرهنگ ایثار ایرانیان تهران با نتیجه ۳ بر صفر تیم آرسن چابکسر را شکست داد و درمجموع با سه پیروزی ، یک تساوی و کسب ۱۰ امتیاز صدرنشینی مرحله رفت این مسابقات شد.
این تیم سال گذشته در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور حضور داشت و به رقابت های لیگ دسته یک سقوط کرده بود.
تیم فوتسال هیات فوتبال آمل میزبان مسابقات هم برابر تیم آساره اندیمشک قرار گرفت و نتیجه این مسابقه را ۴ بر صفر به حریف واگذار کرد تا با چهار باخت و بدون کسب حتی یک امتیاز ، مرحله رفت این مسابقات را به پایان رساند.
در پایان مرحله رفت گروه چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور در آمل ، تیم فرهنگ ایثار ایرانیان تهران با ۱۰ امتیاز صدرنشین شد ، تیم نفت امیدیه با ۸ و آساره اندیشمک با ۷ امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.
همچنین تیم های آرسن چابکسر با ۳ امتیاز و هیات فوتبال آمل بدون امتیاز در جدول پنجم تیمی این گروه در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
مرحله رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور از گروه چهار با حضور تیم های هیات فوتبال آمل ، آساره اندیمشک، نفت امیدیه ، آرسن چابکسر و فرهنگ ایثارایرانیان تهران روز شنبه در سالن ورزشی شهید عابدین خوش سیما آمل آغاز شده بود.
تیم های شرکت کننده در این گروه هر کدام ۴ مسابقه برابر هم برگزار کردند و پس از بازی های مرحله برگشت ، تیم های اول و دوم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
مرحله برگشت این رقابت ها نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود.
مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور با حضور ۱۹ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی برگزار می شود و در نهایت سه تیم برتر جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور را کسب خواهند کرد.
تیم فوتسال هیات فوتبال آمل یکی از نمایندگان مازندران در سال های اخیر در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور بوده که به علت مشکلات مالی نتوانسته در این مدت لیگ برتری شود.

photo_2016-12-30_17-14-32