بعد از جدایی میناوند ؛علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل شد + عکس

مربی سابق پرسپولیس به عنوان مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل منصوب شد. به گزارش مازنداسپرت، طی جلسه ای که عصر امروز در باشگاه خونه به خونه برگزار شد، علیرضا امامی فر با حکم حاج قاسم حسن زاده امیری به عنوان مربی این تیم منصوب شد و از فردا کارش را در این تیم […]

809 large

مربی سابق پرسپولیس به عنوان مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل منصوب شد.

به گزارش مازنداسپرت، طی جلسه ای که عصر امروز در باشگاه خونه به خونه برگزار شد، علیرضا امامی فر با حکم حاج قاسم حسن زاده امیری به عنوان مربی این تیم منصوب شد و از فردا کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.

این مربی شیرازی سابقه هدایت تیم های برق شیرازِ و پارسه تهران را در کارنامه خود دارد و به عنوان مربی تیم پرسپولیس تهران نیز فعالیت داشت.

گفتنی است، علیرضا امامی فر در تیم های پرسپولیس، رویال شارلوا و فجر سپاسی نیز توپ زد.

بدین ترتیب لئون استپانیان و علیرضا امامی فر در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور جای فلوریس شاپ و مهرداد میناوند را خواهند گرفت تا به نوعی وزن نیمکت این تیم بالاتر رود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، تیم خونه به خونه بابل هم امتیاز با چند تیم بالای جدولی، در رده پنجم لیگ یک فوتبال کشور قرار دارد و از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می رود.

 

همچنین ابراهیم محمودی به عنوان مشاور اجرایی تیم فوتبال خونه به خونه بابل منصوب شد.

به گزارش مازنداسپرت،طی حکمی از سوی حاج قاسم حسن زاده امیری، محمودی به عنوان مشاور اجرائی تیم خونه به خونه بابل منصوب شد.

محمودی دانشجوی فوق لیسانس مدیریت ورزشی است و سرپرستی تیم پاس و الوند همدان و همچنی مدیریت اجرایی تیم صبای قم در کارنامه وی دیده می شود.

وی از مدیران جوان و بومی شهرستان بابل می باشد و امید می رود تجربیاتش در جهت پیشبرد اهداف باشگاه خونه به خونه بابل موثر واقع شود.

 

http://fckhoonehbekhooneh.com/content_pic/803_large.jpg