توافقات اولیه خریدار نساجی/آیا جمعه امضاهای نهایی انجام می شود !؟

عصر امروز جلسه ای در دفتر مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی مبنی بر واگذاری سهام باشگاه نساجی انجام شد. به همین دلیل با مالک باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا خروجی جلسه را از زبان ایشان جویا شویم. به گزارشمازنداسپرت، مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی درمورد جلسه امروز به کانال عاشقان نساجی گفت: طبق قراری که […]

00khoone 2

عصر امروز جلسه ای در دفتر مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی مبنی بر واگذاری سهام باشگاه نساجی انجام شد. به همین دلیل با مالک باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا خروجی جلسه را از زبان ایشان جویا شویم.

به گزارشمازنداسپرت، مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی درمورد جلسه امروز به کانال عاشقان نساجی گفت: طبق قراری که با خریدار جدید گذاشته بودیم، عصر امروز جلسه ای برگزار کردیم و توافقات اولیه انجام شد ولی هنوز چیزی امضا نشده است.

پرهام در مورد امضا نهایی واگذاری امتیاز گفت: قرار است فردا کارهای نهایی انجام شود و گروه جدید از شنبه کارهای تیم را در دست بگیرند.

مالک باشگاه نساجی در مورد نام خریدار و وضعیت مالی اش افزود: قرار گذاشتیم تا فعلا نام خریدار رسانه ای نشود زیرا این آقایان به دنبال مطرح کردن نامشان نیستند ولی از نظر مالی به نظر از وضعیت مناسبی برخوردارند و از بقیه کسانی که دنبال خرید امتیاز بودند، قوی ترند.

پرهام در پایان  با بیان اینکه خریدار جدید از مجموعه انصاری نیست، ادامه داد: من از خریدار خواهش کردم تا فردا که روز جمعه هم هست جلسه نهایی را برگزار کرده و کارهای نهایی انجام شود زیرا نساجی تا همین الان هم زمان زیادی را از دست داده است.