نقش بسزای ورزشکاران در شکل گیری حماسه ۹ دی + تصاویر

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه ۹ دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، گفت: حماسه ۹ دی یادآور حضور انقلابی مردم مقابل فتنه گران است. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛سید داود موسوی امام جمعه شهرستان  محمودآباد صبح امروز در جمع اهالی ورزش شهرستان به نقش مردم در حماسه […]

akstrak94100504امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه ۹ دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، گفت: حماسه ۹ دی یادآور حضور انقلابی مردم مقابل فتنه گران است.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛سید داود موسوی امام جمعه شهرستان  محمودآباد صبح امروز در جمع اهالی ورزش شهرستان به نقش مردم در حماسه نهم دی ماه اشاره داشت و افزود: مردم ما در مقابله ‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند، نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند، این حرکت یک حرکت خودجوش بود این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند.
امام جمعه محموداباد با بیان اینکه ۹ دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، گفت: ۹ دی مبحث بسیار مهمی در انقلاب اسلامی است و در این روز ثابت کردند که ولایتمدار هستند.
وی همچنین مهم ترین ویژگی ۹ دی را بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دشمن دانست و گفت: این روز تاریخی یادآور دشمن شناسی ملت ایران اسلامی است.
سید داود موسی درپایان گفت: امید است که نوجوانان و جوانان ورزشکار با روحیه پهلوانی و الگوبرداری از شهدا بتوانند برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی این شهرستان رقم زنند.
در ابتدا این مراسم یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد ضمن تبریک این روز اظهار کرد: نقش ورزشکاران و جوانان در شکل گیری حماسه تاریخی ۹ دی ۸۸ را بی‌بدیل دانست و افزود:خانواده بزرگ ورزش همواره همسو با سایر اقشار در صحنه های حساس وارد عمل شده و در حماسه تاریخی ۹ دی این قشر احساس تکلیف کرد و با حضور به موقع در صحنه نقش بی بدیلی در ایجاد این حماسه خلق کرد.
 مسعود یوسفی در پایان عمل به هنگام را مهمترین ویژگی حماسه ۹ دی دانست و اعلام کرد: تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری از دیگر ویژگی‌ های ۹ دی است.

 

5 1

5 2

5 3

5 4