دختران افتخار آفرین مسابقات شنا جانبازان و معلولین کشور در محمودآباد تجلیل شدند + تصاویر

در مراسمی از دختران افتخار آفرین مسابقات  شنا جانبازان و معلولین کشور در محمودآباد تجلیل شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمود آباد؛دراقدامی پسندیده از سوی مجموعه راه چوبی محمودآباد از فاطمه ترخان پور و پریسا تبریزی دو بانوی موفق و مدال آور مسابقات شنای جانبازان و معلولین کشور با اهدای هدایایی در […]

2 10در مراسمی از دختران افتخار آفرین مسابقات  شنا جانبازان و معلولین کشور در محمودآباد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمود آباد؛دراقدامی پسندیده از سوی مجموعه راه چوبی محمودآباد از فاطمه ترخان پور و پریسا تبریزی دو بانوی موفق و مدال آور مسابقات شنای جانبازان و معلولین کشور با اهدای هدایایی در محمودآباد تجلیل شد.

این مراسم که در مجموعه ورزشی راه چوبی محمودآباد برگزار شد،اسماعیلی نماینده مردم شریف شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس  شورای اسلامی،یوسف پور فرماندار،فتاحی بخشدار مرکزی،یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ،طباطبایی مدیر مجموعه راه چوبی و جمالی رئیس هیأت شنا محمودآباد حضور داشتند.

ترخان پور چندی پیش در مسابقات شنا جانبازان و معلولین کشور  که در محل  استخرفدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین  برگزار شد موفق شد در ماده ی صد متر پروانه،۲۵/۴ مختلط انفرادی  وپنجاه متر آزاد به ترتیب  موفق به کسب ۳ مدال(یک طلا،یک نقره ویک برنز ) شود.

به گزارش مازند اسپرت؛پریسا تبریزی هم بعنوان مربی این ورزشکار را همراهی می کرد.

 

2 1

2 2

2 3

2 4

2 5

2 6

2 7

2 8

2 9

2 10

2 11