هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال کشور /کاله امل و ثبت نهمین شکست فصل + سایر نتایج

تیم والیبال کاله مازندران در ادامه ناکامی های این فصل خود در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در آمل برابر شهرداری ارومیه تن به شکست داد تا نهمین شکست این فصل این تیم نیز در خانه ثبت شود.   به گزارش مازنداسپرت، تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه در چارچوب […]

000kaleeehتیم والیبال کاله مازندران در ادامه ناکامی های این فصل خود در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در آمل برابر شهرداری ارومیه تن به شکست داد تا نهمین شکست این فصل این تیم نیز در خانه ثبت شود.

 

به گزارش مازنداسپرت، تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته چهاردهم این رقابت ها در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر یک میزبان آملی خود را شکست داد.
شاگردان ‘ درگان تراویسا ‘ سرمربی ایتالیایی تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای (۲۶بر ۲۴)، ( ۲۵بر ۱۵) و ( ۲۷ بر ۲۵) برابر میزبان خود کاله پیروز شدند و کسب ۳ امتیاز این بازی با ۲۴ امتیازی شد و رده پنجمی خود را جدول رده بندی این مسابقات حفظ کرد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله هم موفق شدند نتیجه ست دوم این مسابقه را با نتیجه ( ۲۵ بر۲۲) به سود خود به پایان برساند.
تیم کاله هم با قبول نهمین شکست این فصل خود با ۱۳ امتیاز گذشته خود همچنان در رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
دیدار رفت دو تیم در ارومیه نیز با پیروزی ۳بریک شهرداری برابر کال خاتمه یافته بود.
تیم کاله مازندران در هفته پانزدهم این رقابتها روز یکشنبه هفته آینده در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم رده دومی بانک سرمایه تهران است.

 

*نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

سایپا تهران ۳ – ۲ هاوش گنبد
 25-23 ، ۱۸-۲۵ ، ۲۵-۲۰ ، ۱۸-۲۵، ۱۴-۱۶

شهرداری اراک ۱ – ۳ بانک سرمایه
 26-24، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۱

خاتم اردکان ۰ – ۳ پیکان تهران
۲۵-۱۸ ، ۲۵-۱۷ ، ۲۵-۱۶

کاله مازندران ۱ – ۳ شهرداری ارومیه
۲۶-۲۴ ، ۲۲-۲۵ ، ۲۵-۱۵ ، ۲۷-۲۵

شهرداری تبریز ۳ – ۰ صالحین ورامین
۱۹-۲۵ ، ۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵

پارسه تهران ۲ – ۳ عمران ساری
 28-26، ۲۸-۲۶، ۲۳-۲۵، ۱۵-۲۵، ۱۵-۱۱