کار شایسته رضا اسدى در باشگاه معراج/آموزش رایگان کاراته براى ناشنوایان و معلولین

از او چنین هم انتظار داشتیم. قهرمان دیروز کاراته مازندران پهلوانی می کند آنهم در سنگر مربیگری و یادش نمی رود که کاراته را فقط سالم ها دوست ندارند و معلولین هم برای فراگیری اش شوق دارند. به گزارش مازند اسپرت؛رضا اسدی دبیر ورزش و مربی کاراته آموزش و پرورش استان مازندران؛ کلاس های آموزشی […]

000455

از او چنین هم انتظار داشتیم. قهرمان دیروز کاراته مازندران پهلوانی می کند آنهم در سنگر مربیگری و یادش نمی رود که کاراته را فقط سالم ها دوست ندارند و معلولین هم برای فراگیری اش شوق دارند.

به گزارش مازند اسپرت؛رضا اسدی دبیر ورزش و مربی کاراته آموزش و پرورش استان مازندران؛ کلاس های آموزشی رایگان برای معلولین و ناشنوایان برگزار می کند.

در اقدامی خیرخواهانه رضا اسدی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی رایگان کاراته از سطح مبتدی تا حرفه ای قهرمانی برای معلولین و ناشنوا کرده است.

اسدی در این خصوص می گوید: به دلیل المپیکی شدن کاراته دوست دارم عزیزان معلول و ناشنوای کشورم را به نوعی حمایت کنم به همین دلیل کاراته را از ابتدا تا قهرمانی سطح قهرمانی برای معلولین و ناشنوایان عزیز در باشگاه معراج به صورت کاملاً رایگان آموزش می دهم و امیدوارم بتوانم به جامعه ورزش و کاراته کشورم کمکی کرده باشم.

این مربی تحصیل کرده تربیت بدنی می افزاید: همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با یاری خداوند و به کمک یکدیگر جامعه و کاراته کشورمان را در تمامی بخش ها در سطح جهان موفق و صاحب نام نشان دهیم.

 

http://www.mazand24.com/wp-content/uploads/2016/12/IMG_4515.jpg