آرمات: تا به حال چنین عملکردی را از هاوش ندیده بودم/ آن‌ها انتحاری بازی کردند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هاوش در دیدار مقابل ما انتحاری بازی کرد و دیداری سختی مقابل آن‌ها داشتیم. به گزارش مازنداسپرت ؛ مسعود آرمات سرمربی سایپا پس از برد سخت مقابل هاوش اظهار داشت: شاید بیشتر کارشناسان تصور می کردند می توانیم به راحتی هاوش را شکست بدهیم چون این تیم در قعر جدول قرار […]

خبرگزاری فارس: آرمات: تا به حال چنین عملکردی را از هاوش ندیده بودم/ آن‌ها انتحاری بازی کردند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هاوش در دیدار مقابل ما انتحاری بازی کرد و دیداری سختی مقابل آن‌ها داشتیم.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مسعود آرمات سرمربی سایپا پس از برد سخت مقابل هاوش اظهار داشت: شاید بیشتر کارشناسان تصور می کردند می توانیم به راحتی هاوش را شکست بدهیم چون این تیم در قعر جدول قرار دارد اما پیش از بازی هم به بازیکنانم گفتم که هاوش به دلیل قرار گرفتن در قعر جدول، انتحاری بازی می‌کند و دیدیم که این اتفاق نیز افتاد. 
وی ادامه داد: تا اینجای فصل ندیده بودم که هاوش چنین عملکردی ارائه کند. به رحمان محمدی سرمربی خوش فکر هاوش هم تبریک می گویم که در طول مسابقه مانند بازی شطرنج مهره چینی می‌کرد. 
آرمات افزود: با مشکل مصدومیت چند بازیکن خود دست به گریبان بودیم که البته خوشبختانه با تلاش پزشکان تیم به بازی رسیدند. از نقاط ضعف هاوش استفاده کردیم که خوشبختانه این برنامه ریزی ما جواب داد.
پس از شکست هفته قبل مقابل شهرداری اراک، به این پیروزی خانگی نیاز داشتیم زیرا در هفته های آینده چند بازی سخت و خارج از خانه داریم./فارس