پورموسوی: تا دوشنبه مطمئنم کسی از استقلال‌خوزستان جدا نمی‌شود/ به بازیکنان گفتم مذاکره کنند ولی قرارداد نبندند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: از بازیکنان قول گرفتم که تا روز دوشنبه با هیچ باشگاهی قرارداد نبندند و به باشگاه فرصت حل مشکلات را بدهند. به گزارش مازنداسپرت ؛ سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگویی در مورد شرایط استقلال خوزستان و اینکه رحیم زهیوی با پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال روبرو شده است،‌ گفت:  تمام […]

خبرگزاری فارس: پورموسوی: تا دوشنبه مطمئنم کسی از استقلال‌خوزستان جدا نمی‌شود/ به بازیکنان گفتم مذاکره کنند ولی قرارداد نبندند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: از بازیکنان قول گرفتم که تا روز دوشنبه با هیچ باشگاهی قرارداد نبندند و به باشگاه فرصت حل مشکلات را بدهند.

به گزارش مازنداسپرت ؛ سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگویی در مورد شرایط استقلال خوزستان و اینکه رحیم زهیوی با پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال روبرو شده است،‌ گفت:  تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این بازیکن را حفظ کنیم. با احترام به استقلال باید بگوییم در حال تلاش هستیم تا مشکلاتمان را تا روز دوشنبه حل کنیم و بتوانیم بازیکنان را حفظ کنیم. یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس قول داده برای تیم پول بگیرد و شریعتی استاندار خوزستان هم پیگیر مسائل تیم است.

وی در مورد شروع تمرینات استقلال خوزستان، اظهار داشت: تمرینات را از امروز شروع کردیم اما متاسفانه حدود ۹-۸ بازیکن غایب هستند. بازیکنانی که متمم جدایی داشتند در تمرین شرکت نکردند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد قول‌هایی که مسئولان داده‌اند، خاطرنشان کرد:‌مسئولان باشگاه قول دادند اما این قول‌ها عملی نشده است. یوسفی اعلام کرد از بانک ملی ۴ میلیارد برای باشگاه پول می‌گیرد و قرار شد هفته‌ای ۲۰۰ میلیون به باشگاه بدهند که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد استقلل خوزستان درحال از هم پاشیدن است، تصریح کرد:‌ از بازیکنان قول گرفتم که تا دوشنبه جدا نشوند. به آنها گفتم با هرتیمی که مایل بودند مذاکره کنند اما تا دوشنبه قراردادی نبندند. مطمئنم که بازیکنان ما تا روز دوشنبه با هیچ باشگاهی قرارداد نمی بندند.

پورموسوی در مورد اینکه ‌آیا خودش هم در صورت تداوم مشکلات از تیم جدا می‌شود، گفت: به عنوان نفر اول امور فنی تیم باید بمانم و کار را ادامه دهم. برخی از بازیکنان قبل از حضور ما اینجا بودند و خیلی از نفرات را هم خودم اضافه کردم درست نیست در این شرایط من هم بخواهم بروم. نا امید نیستم و هنوز امیدواریم مشکلاتمان حل شود./فارس