تقویت کادرفنی، آخرین توصیه شورای فنی کشتی فرنگی به اشکانی

اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در آخرین راهکار خود به علی اشکانی توصیه کردند که اقدام به تقویت کادر فنی خود کند. به گزارش مازنداسپرت ؛  در آخرین جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی که روز یکشنبه برگزار شد اعضای شورا حسابی از خجالت اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی […]

خبرگزاری فارس: تقویت کادرفنی، آخرین توصیه شورای فنی کشتی فرنگی به اشکانی

اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در آخرین راهکار خود به علی اشکانی توصیه کردند که اقدام به تقویت کادر فنی خود کند.

به گزارش مازنداسپرت ؛  در آخرین جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی که روز یکشنبه برگزار شد اعضای شورا حسابی از خجالت اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درآمدند و به او تا جام جهانی فرصت دادند تا خودی نشان دهد وگرنه در خروج را روبروی خود خواهد دید.

البته اعضای شورا برای موفقیت تیم ملی به اشکانی توصیه هایی نیز داشتند و از او خواستند که کادرفنی خود را تقویت کند و از نفراتی که می توانند کمک بیشتری کنند، استفاده کند.

حسین ملاقاسمی در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت: اشکانی نه تنها خودش توان انتقال مطالب را به کشتی گیران نداشت بلکه دستیارانش نیز از این تجربه برخوردار نبودند به همین دلیل به او توصیه کردیم که با اضافه کردن نفراتی که می توانند به بهبود روند تیم ملی کمک کنند استفاده کند./فارس