مهدوی: حیدری در حدی نیست که بخواهد تصمیم بگیرد/ با قاطیعت آرا رئیس می‌شوم

رئیس سابق فدراسیون هندبال گفت: دبیر مجمع فدراسیون هندبال در حدی نیست که بخواهد تصمیم‌گیری کند. به گزارش مازنداسپرت ؛ سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌گویی  در مورد اینکه آیا در انتخابات فدراسیون هندبال ثبت نام کرده است یا خیر، اظهار داشت: واقعاً تحت فشار بودم و احساس گناه می‌کردم اگر نمی‌آمدم. من ساعت ۱۳:۱۵ روز […]

خبرگزاری فارس: مهدوی: حیدری در حدی نیست که بخواهد تصمیم بگیرد/ با قاطیعت آرا رئیس می‌شوم

رئیس سابق فدراسیون هندبال گفت: دبیر مجمع فدراسیون هندبال در حدی نیست که بخواهد تصمیم‌گیری کند.

به گزارش مازنداسپرت ؛ سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌گویی  در مورد اینکه آیا در انتخابات فدراسیون هندبال ثبت نام کرده است یا خیر، اظهار داشت: واقعاً تحت فشار بودم و احساس گناه می‌کردم اگر نمی‌آمدم. من ساعت ۱۳:۱۵ روز گذشته ثبت نام کردم و مجوزی هم باید از سوی وزارتخانه به پرونده‌ام اضافه شود تا بتوانم در انتخابات حضور پیدا کنم. 

وی درخصوص اظهارات حیدری، دبیر مجمع فدراسیون هندبال مبنی بر اینکه تنها ۱۶ نفر در لیست نهایی انتخابات فدراسیون هندبال حضور دارند، ادامه داد: حیدری در حدی نیست که بخواهد تصمیم‌گیری کند. من به وی گفتم که مجوز به پرونده‌ام اضافه خواهد شد. برای اطمینان می‌توانید از دفتر سجادی سوال کنید تا اطمینان حاصل کنید. حیدری وظیفه خودش را انجام داده است، اما من تقاضای خود را نوشته‌ام و حتماً وزارتخانه جواب من را خواهد داد.

رئیس سابق فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: اگر حضورم قطعی نشد هم چندان اهمیتی برایم ندارد. تکلیف داشتم که در انتخابات حضور پیدا کنم. نگران سلامتی‌ام هم نیستم. دکتر فرهادی، وزیر علوم و پزشک معالجم گفت که برای ادامه کار باید با کمی آرامش پیش بروم.

مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید شرایط فدراسیون به گونه‌ای باشد که با آرامش بتوان کارها را پیش برد، تصریح کرد: به هر حال با تغییراتی در سیستم می‌توان کارهایی انجام داد.

وی درمورد درخواست جمعی از ملی‌پوشان مبنی بر عدم حضور مهدوی در انتخابات فدراسیون، گفت: من نمی‌دانم چه نفراتی حرف زده‌اند. طبیعی است آنهایی که از حضور من ناراحت هستند این حرف‌ها را می‌زنند. آنهایی که به دلیل بی‌انضباطی کنار گذاشته شدند، آنهایی که مربی تیم ملی مخالف حضورشان در تیم ملی بود و… قطعاً دوست ندارند که من برگردم. بالاخره آنها جوان هستند و در زمان مدیریت من از حضور آنها استفاده نشده است. فکر می‌کنم کاری که من برای ملی‌پوشان کردم در تاریخ هندبال بی‌سابقه بود. 

رئیس سابق فدراسیون هندبال تاکید کرد: من در انتخابات ثبت نام کرده‌ام و اگر تایید صلاحیت شوم، خدمت خواهم کرد. امیدوارم نفراتی که ثبت نام کرده‌اند تا آخرین لحظه در انتخابات بمانند و انصراف ندهند تا شاهد رقابت خوبی باشیم. با قاطیعت می‌گویم که ۴۰ رای کسب خواهم کرد.

مهدوی درمورد اینکه در انتخابات قبلی هم اعلام کرده بود با قاطیعت آرا رئیس خواهد شد، اما اینگونه نشد، اظهار داشت: در دوره گذشته بحث پول‌هایی در جریان بود و برخی افراد غیر هندبالی آمده بودند و مسائل سیاسی مطرح شد. در دوره گذشته نصیریِ هندبال تنها ۴ رای آورد. این بار با توجه به امضاهایی که داریم ۳۰ هیأت به من امضا داده‌اند و چند نفری هم در مجمع به من رای خواهند داد و با قاطیعت رئیس خواهم شد.

وی ادامه داد: یک سال و نیم عملکردم پشتوانه من است و به احتمال فراوان با قدرت رای خواهم آورد. اگر لیست با ۱۶ نفر بسته شود، حتماً مشکلی داشتم که تایید نشده‌ام و اعتراضی نخواهم کرد. نه تنها اعتراضی نخواهم کرد، بلکه دست دوستان را هم می‌بوسم./فارس