سپاهان اصفهان – نفت تهران؛ دایی مقابل گواردیولای ایرانی

دیدار دو تیم سپاهان و نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه آغاز می‌شود. به گزارش مازنداسپرت ؛  اولین دیدار مرحله نیمه نهایی روز جمعه بین دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران برگزار می‌شود. نفت تهران که در دو بازی گذشته خود […]

خبرگزاری فارس: سپاهان اصفهان - نفت تهران؛ دایی مقابل گواردیولای ایرانی

دیدار دو تیم سپاهان و نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه آغاز می‌شود.

به گزارش مازنداسپرت ؛  اولین دیدار مرحله نیمه نهایی روز جمعه بین دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران برگزار می‌شود. نفت تهران که در دو بازی گذشته خود میزبان بود در این مسابقه طبق آئین‌نامه باید میهمان تیم سپاهان می‌شد. شاگردان علی دایی که در یک بازی دراماتیک و پرحاشیه تیم استقلال را ۳ بر ۲ شکست داد اکنون برای رسیدن به فینال باید از قطب زرد فوتبال ایران عبور کند. آن هم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان.

سپاهان هم دوباره اوج گرفته و توانسته که در لیگ برتر شرایط مناسبی پیدا کند. سپاهان در لیگ برتر تیم نفت را یک بر صفر در هفته دوم در تهران شکست داد و پیش از این مسابقه هم تیم سایپا را در خانه شکست داد تا با روحیه مقابل شاگردان دایی قرار بگیرد.

نبرد تاکتیکی علی دایی با عبدالله ویسی که بین فوتبالدوستان به گواردیولا مشهور است می‌تواند یک مسابقه جذاب و دیدنی شود. 

نفت در این بازی سه بازیکن محروم دارد و  محمد دانشگر، میلاد شیخ فخرالدینی، اکبر صادقی بدیع نمی‌توانند برای تیم‌شان به میدان بروند. دانشگر همان بازیکنی است که در پایان بازی با استقلال کارت قرمز گرفت!

مسیر نفت تهران تا نیمه نهایی:

نفت تهران ۷- مهرگان دره‌شهر یک

نفت تهران یک- نساجی مازندران صفر

نفت تهران ۴- شهرداری فومن صفر

نفت تهران ۳- استقلال تهران ۲

نفت تا رسیدن به نیمه‌نهایی بزرگترین حریفی که از پیش رو برداشته استقلال بوده است. سایر حریفان این تیم از لیگ‌های دسته یک و دو بوده‌اند.

مسیر سپاهان تا نیمه نهایی:

سپاهان ۴- غذای سبز مشهد صفر

سپاهان یک- پارس جنوبی صفر

سپاهان ۲- آلومینیوم اراک صفر

سپاهان ۲- سایپا صفر 

زردپوشان اصفهانی تا این مرحله تیم سایپا را از لیگ برتر حذف کرده‌اند.

دیگر دیدار نیمه‌نهایی روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود./فارس