سعید کوزه گر : برگزاری مسابقات در رده های پایه را می توان با کیفیت بیشتر و بهتری برگزار کرد

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهروند نور گفت: برگزاری مسابقات در رده های پایه  را می توان با کیفیت بیشتر و بهتری  برگزار کرد. در پایان مسابقات لیگ برتر نوجوان استان مازندران,  که با قهرمانی تیم شهروند نور به پایان رسید ,سرمربی این تیم سعید کوزه گر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت؛ گفت:سال گذشته […]

photo 2016 12 26 12 00 51

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهروند نور گفت: برگزاری مسابقات در رده های پایه  را می توان با کیفیت بیشتر و بهتری  برگزار کرد.

در پایان مسابقات لیگ برتر نوجوان استان مازندران,  که با قهرمانی تیم شهروند نور به پایان رسید ,سرمربی این تیم سعید کوزه گر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت؛ گفت:سال گذشته در همین مواقع از سال  تمرینات را شروع کردیم. شرایط ما با هیچ تیمی قابل مقایسه نبود. چون تمام تیم های  حاضر در لیگ, سابقه ی حضور در لیگ برتر نوجوانان و یا دارای مدرسه فوتبال و یا در رده نونهالان فعالیت داشتند و امسال باید در رده نوجوانان شرکت میکردند و به همین خاطر میدانستیم کار سختی پیش رو داریم و با تلاش فراوان و خواستن بچه ها توانستیم در پایان مسابقات به این نتیجه برسیم که میتوانیم قهرمان بشویم وتلاش و همت را مضاعف کردیم و یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم و البته باید این نکته را در نظر بگبریم که تیمی مثل آرش امل را توانستیم با داشتن بازیکن های با کیفیتی که در اختیار دارد پشت سر بگذاریم.

وی همچنین در مورد سطح مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات تاحدودی خوب بود ولی نیاز هست که مربیان با کیفیت تری وارد بشوند  و فعالیت کنند تا بازیکنای بهتر و با کیفیت تری را  تحویل فوتبال جامعه بدهیم.به نظر من   برگزاری مسابقات در رده های پایه  را می توان با کیفیت بیشتر و بهتری  برگزار کرد.

مربی تیم شهروند نور در پاسخ به این سوال که از آیا طرف مسولین استانی از این تیم حمایت میشود گفت : در مورد حمایت مسئولین چیزی نگویم بهتر است و سکوت میکنم.

سعید کوزه گر در پاسخ به این سوال در لیگ برتر نوجوانان کشور این تیم رو همراهی خواهد کرد خاطر نشان کرد: هنوز چیزی مشخصی نیست, باید ببینم شرایط به چه شکلی است و خدا چه میخواهد.

وی همچنین در پایان گفت : از خانواده خودم خیلی تشکر میکنم که با این شرایطی که دارم من را تحمل میکنند.