رویایی ۱۹ تیم در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور/ آمل میزبان رقابت‌های گروه چهارم است

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال آمل با اشاره به رویایی ۱۹ تیم در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، گفت: آمل میزبان رقابت‌های گروه چهارم این مسابقات است.   به گزارش مازند اسپرت؛معظم ساروی امروز در گفت‌وگو یی در شهرستان آمل، اظهار کرد: نماینده فوتسال بانوان شهرستان آمل از گذشته تاکنون با مشکلات مالی و […]

banooovvnnنائب رئیس بانوان هیأت فوتبال آمل با اشاره به رویایی ۱۹ تیم در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، گفت: آمل میزبان رقابت‌های گروه چهارم این مسابقات است.

 

به گزارش مازند اسپرت؛معظم ساروی امروز در گفت‌وگو یی در شهرستان آمل، اظهار کرد: نماینده فوتسال بانوان شهرستان آمل از گذشته تاکنون با مشکلات مالی و حمایتی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: با همه مشکلات در دور جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌داری کرده و میزبانی این رقابت‌ها را از آن خود کردیم.

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال آمل با اشاره به آغاز مسابقات از روز گذشته در سالن ورزشی سرپوشیده شهید خوش‌سیما، تصریح کرد: این رویداد به مدت پنج روز ادامه داشته و در روز پنج‌شنبه هفته‌جاری به کار خود پایان می‌دهد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تیم فوتسال هیأت آمل در گروه چهارم رقابت‌ها با نمایندگان فوتسال نفت امیدیه ، آرسن چابکسر، آساره اندیمشک و فرهنگ ایثار ایرانیان تهران هم‌گروه است، ادامه داد: رقابت‌ها به صورت دوره‌ای بوده و برای هر روز دو دیدار برنامه‌ریزی شده است.

ساروی با تأکید بر اینکه تیم‌های حاضر در گروه چهارم مسابقات به میزبانی آمل چهار بازی برگزار می‌کنند، گفت: با توجه به برگزاری دیدار برگشت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور امسال با شرکت ۱۹ تیم برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی رویارویی تیم‌ها در چهار گروه انجام شد.

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال آمل با اعلام برگزاری دو دیدار بین تیم‌های آساره اندیمشک و فرهنگ ایثار ایرانیان تهران و دیگر بازی بین نفت امیدیه و ارسن چابکسر، تصریح کرد: آملی‌ها در روز نخست رقابت‌ها استراحت دارند ولی در روز دوم بازیکنان فوتسال تیم میزبان به مصاف تیم فرهنگ ایثار ایرانیان تهران می‌رود.

این مسؤول با اشاره به دیدار دو تیم آساره اندیمشک و نفت امیدیه در روز دوم مسابقات، بیان کرد: در این روز تیم آرسن چابکسر با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

ساروی با اشاره به اینکه نماینده آمل در این مسابقات با انگیزه زیادی راهی رویارویی با رقیبان شده است، گفت: با توجه به اعلام مسؤولان کشوری قرار است در پایان مسابقات دو تیم به لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور صعود کنند.