لیگ دسته اول فوتسال کشور/ برد شیرین حاج منصفی‌ها مقابل شاهد شیراز + حواشی

تیم حاجی منصف قائم‌شهر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور توانست در یک بازی خانگی، حریف شیرازی خود را شکست دهد و سه امتیاز شیرین بازی را به‌دست آورد.   به گزارش مازنداسپرت، در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور، دو تیم فوتسال حاجی منصف قائم‌شهر و شاهد شیراز به دیدار هم […]

13951006001293 Test NewPhotoFree

تیم حاجی منصف قائم‌شهر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور توانست در یک بازی خانگی، حریف شیرازی خود را شکست دهد و سه امتیاز شیرین بازی را به‌دست آورد.

 

به گزارش مازنداسپرت، در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور، دو تیم فوتسال حاجی منصف قائم‌شهر و شاهد شیراز به دیدار هم رفتند.

این بازی از ساعت ۱۶ دقیقه امروز به میزبانی قائم‌شهری‌ها و در سالن ورزشی دانشکده کشاورزی شهرستان برگزار ش

نماینده قائم‌شهر که تاکنون بازی‌های خوبی از خود نشان داده است در حالی به مصاف حریف شیرازی خود رفت که بازی قبل را در خانه حریف مساوی کرد.

دو تیم از ابتدای بازی به‌صورت متعادل بازی کردند و حملاتی به روی دروازه همدیگر ایجاد کردند و همین امر سبب شد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد و دو تیم وارد رختکن شوند.

حضور تماشاگرانی که برای دیدن بازی و تشویق تیم خود آمده بودند فضای ورزشی و هیجان مضاعفی به سالن بخشیده بود.

در ادامه حملات تیم فوتسال حاجی منصف قائم‌شهر دوچندان شد و توانست با به ثمر رساندن سه گل دیگر، مهمان شیرازی خود را چهار گله کند.

تیم شاهد شیراز تلاش فراوانی برای جبران گل‌های خورده از خود نشان داد و تنها توانست یک گل دیگر به ثمر برساند و بازی با نتیجه پرگل چهار بر دو به سود نماینده قائم‌شهر به پایان برسد.

از نکات قابل توجه این بازی، حضور علی رعدی مربی تیم شهروند ساری برای تماشای این دیدار بود.