از سوی اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران بابلسر صورت گرفت / تجلیل از خانواده شهید مسیبی (شهید منا بابلسر)

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر، چهارمین روز از مرحله مقدماتی رقابتهای والیبال لیگ برتر جوانان کشور عصر امروز دوشنبه ۶ دی با دو دیدار برگزار گردید. در دیدار اول پیکان با نتیجه ۳ بر صفر برابر شهرداری تبریز به برتری دست یافت و در دیدار دوم بانک سرمایه برابر تیم شهرداری ارومیه […]

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر، چهارمین روز از مرحله مقدماتی رقابتهای والیبال لیگ برتر جوانان کشور عصر امروز دوشنبه ۶ دی با دو دیدار برگزار گردید.

در دیدار اول پیکان با نتیجه ۳ بر صفر برابر شهرداری تبریز به برتری دست یافت و در دیدار دوم بانک سرمایه برابر تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کرد.

این رقابت ها با حضور اسماعیل پهلوان رئیس ، ملک تبار معاون و سیده صدیقه بابایی مسئول امور ورزشی اداره ورزش و جوانان ، عبدالله پوربابا رئیس هیات کشتی و عضوشورای اسلامی شهر ، محسن احمد نژاد معاون شهردار ، محمدنژاد مدیرکانون بسیج ورزشکاران و اسحاق عباسی رئیس هیات والیبال بابلسر برگزار گردید.

که در پایان از سوی اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران بابلسر با حضور مسئولین از خانواده شهید منا شهید مسیبی تجلیل بعمل آمد.

 

photo 2016 12 26 23 10 25

photo 2016 12 26 23 11 06