نسل تازه کشتى گیران ناشنوا/از سکوى نایب قهرمانى پایین نمى آیند!+تصاویر

به نظر می رسد که نسل جدید کشتی گیران ناشنوای مازندرانی می خواهند مثل شنواهای آزادکار صدایشان را بلند به گوش همه برسانند، نسلی که با حسین علوی مربی تیم و همکارانش هر روز آبدیده تر می شود به گزارش مازنداسپرت ؛تیم کشتی بزرگسالان ناشنوایان استان درست همان روزی که مسابقات اوپن کشوری برگزار می […]

IMG 4496 660x330به نظر می رسد که نسل جدید کشتی گیران ناشنوای مازندرانی می خواهند مثل شنواهای آزادکار صدایشان را بلند به گوش همه برسانند، نسلی که با حسین علوی مربی تیم و همکارانش هر روز آبدیده تر می شود

به گزارش مازنداسپرت ؛تیم کشتی بزرگسالان ناشنوایان استان درست همان روزی که مسابقات اوپن کشوری برگزار می شد در کرج به مقام دوم تیمی دست پیدا کرد.

تیم مازندران همه چیز داشت الا طلا اما در ۸ وزن به یک نقره و چهار برنز دست یافت. پوریا طبیانی نقره گرفت و علیرضا ناصری، حمیدرضا کنعانی، میلاد یوسف زاده و حسن مدانلو صاحب مدال برنز شدند.

لرستان قهرمان شد و مازندران در مکان دوم ایستاد و البرز جایگاه سومی را مال خود کرد.

تیم مازندران در هشت وزن از سه کشتی گیر جوانان بهره برده بود و یک نقره و چهار برنز گرفت که آمار راضی کننده است.

ماه گذشته هم تیم مازندران در رده های نوجوانان و جوانان به مقام تیمی دوم رسیده بود تا سال ۹۵ از سکوی نایب قهرمانی تکان نخورده باشد.

امیدواریم این تیم خوب و یکدست بتواند روند دلپذیرش را ادامه داده و همچنان برایمان نتایجی را بگیرد که شادمان مان کند بخصوص اینکه رقابت های معطوف به ناشنوایان در راه است و امیدواریم باز هم در میادین بین المللی صاحب مدال هایی خوشرنگ شویم.