چپ پای مازندرانی و جوانان پرسپولیس: امیدوارم روزی در تیم بزرگان پرسپولیس در دربی حاضر شوم

بازیکن چپ پای جوانان پرسپولیس گفت: در هر رده و سطحی بازی کنید، دربی حساسیت دیگری دارد و پیروزی بر استقلال دلچسب‌تر از پیروزی در دیگر دیدارها خواهد بود. امیدوارم روزی با تیم بزرگ‌های پرسپولیس در این بازی حاضر باشم. به گزارش مازند اسپرت؛سینا مهدوی که از پدیده‌های معرفی شده از فوتبال مازندران به پرسپولیس […]

photo 2016 12 25 09 09 43بازیکن چپ پای جوانان پرسپولیس گفت: در هر رده و سطحی بازی کنید، دربی حساسیت دیگری دارد و پیروزی بر استقلال دلچسب‌تر از پیروزی در دیگر دیدارها خواهد بود. امیدوارم روزی با تیم بزرگ‌های پرسپولیس در این بازی حاضر باشم.

به گزارش مازند اسپرت؛سینا مهدوی که از پدیده‌های معرفی شده از فوتبال مازندران به پرسپولیس است، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: فوتبال را در مدرسه فوتبال علی پروین شروع کردم و اولین فعالیت حرفه‌ای من هم در پرسپولیس قائمشهر و زیر نظر آقای رامشگر رقم خورد. اصلیت من هم قائمشهری است. با آن تیم قهرمانان نوجوان و جوانان لیگ برتر استان شدیم. بعد به رده سنی امید رفتم و در لیگ کشور بازی کردم.

او که متولد مرداد ۷۸ است ادامه می‌دهد، وقتی آقای قنبرپور سرمربی تیم ملی جوانان ایران بود با آن سن و سال به آن تیم دعوت شدم، اما جثه‌ام برای آن رده کوچک بود و به خاطر همین به تیم ملی نوجوانان و پیش آقای طهماسبی رفتم ولی بد آوردم  و مصدوم شدم و نتوانستم ادامه بدهم. الان ۶ ماه است که در تیم جوانان پرسپولیس حضور دارم. اینجا شرایطی بوجود آمده است که واقعا می‌شود پیشرفت کرد. اول مهاجم چپ بودم و در بازی رفت در همین پست یک گل به استقلال زدم و یک پاس گل هم دادم. بعدا در دفاع چپ بازی کردم و حتی سیستم تیم ۳ – 4 – 3 شد، به هافبک چپ رفتم.

مهدوی درباره اینکه دربی جوانان و پست مورد علاقه خود اظهار داشت: بازی در دفاع چپ را دوست دارم و احساس می‌کنم بخش بیشتری از توانایی‌های من در این پست به کار می‌افتاد ولی برای بازی در دیگر پست‌ها هم مشکل نداشته‌ام. از مربیانم یاد گرفته‌ام خودم را با شرایط وفق بدهم. بازی دربی هم که نیاز به صحبت ندارد. در هر رده‌ای باشد، بازی مهمی است و پیروزی در آن لذت‌بخش‌تر است. البته به امید خدا روزی بتوانم به تیم بزرگسالان راه پیدا کنم و در دربی اصلی حضور داشته باشم.