کسب مقام سومی رقابت های تیراندازی با کمان لیگ برتر کشور توسط تیم رهنما رامسر + تصاویر

هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر خارج از سالن تیراندازی با کمان با حضور ۲۳ تیم در ۲ بخش ریکرو و کامپوند برگزار شد که تیم رهنما رامسر در این رقابت‌ها برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی با کمان مازندران به مقام سوم رسید. به گزارش مازند اسپرت؛هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر خارج از سالن تیراندازی […]

2 5

هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر خارج از سالن تیراندازی با کمان با حضور ۲۳ تیم در ۲ بخش ریکرو و کامپوند برگزار شد که تیم رهنما رامسر در این رقابت‌ها برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی با کمان مازندران به مقام سوم رسید.

به گزارش مازند اسپرت؛هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر خارج از سالن تیراندازی با کمان با حضور ۲۳ تیم در ۲ بخش ریکرو و کامپوند برگزار شد.
تنها نماینده استان مازندران در این رقابت ها در بخش کامپوند مردان، تیم رهنما رامسر بود که با کسب نتایج خوب به‌عنوان سومی این رقابت ها نائل آمد.
این در حالی است که در تاریخ تیراندازی با کمان استان مازندران تاکنون کسب چنین عنوانی سابقه نداشته است.
به‌نظر می‌رسد تیراندازی با کمان مازندران پس از روی کار آمدن رئیس جدید این هیأت، پله‌های ترقی را طی می‌کند و پس از صعود ۱۸ پله‌ای هیأت استان در سال ۹۴ و قرار گرفتن در جمع ۶ هیأت برتر کشور و همچنین برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در ساری، این سومین موفقیت هیأت تیراندازی با کمان مازندران قلمداد می‌شود.
حسین فرهادی رئیس این هیأت نیز از نزدیک در محل برگزاری این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور یافت.

 

2 1

2 2

2 3

2 4

2 5

2 6

2 7

2 8

2 9