نوری: با برد نفت فاصله خود با پرسپولیس را کم کردیم/ توانایی قهرمانی در هر دو جام را داریم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نفت تیم محکم و جانداری است اما خوشحالم که با برد در بازی امروز فاصله خود با پرسپولیس را کم کردیم.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ محمد نوری درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت، گفت: ما امروز بازی سنگینی را انجام دادیم اما باید به علی دایی هم تبریک […]

خبرگزاری فارس: نوری: با برد نفت فاصله خود با پرسپولیس را کم کردیم/ توانایی قهرمانی در هر دو جام را داریم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نفت تیم محکم و جانداری است اما خوشحالم که با برد در بازی امروز فاصله خود با پرسپولیس را کم کردیم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ محمد نوری درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت، گفت: ما امروز بازی سنگینی را انجام دادیم اما باید به علی دایی هم تبریک بگویم که تیم خوبی ساخته است. نفت تیم محکم و جانداری است اما خوشحالم که ما سه امتیاز را گرفتیم و فاصله خود را با پرسپولیس کم کردیم. امیدوارم این رقابت تا آخر فصل ادامه داشته باشد اما واقعاً رقابت سخت است چون ۴، ۵ تیم مدعی قهرمانی هستند و قطعاً جابه‌جایی بین تیم‌های بالای جدول در ادامه فصل اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: امیدوارم در جام حذفی هم بتوانیم همین روند را ادامه داده و ذوب آهن را شکست دهیم تا به فینال برویم.

نوری در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم فصل دوم می‌توانند به پرسپولیس در صدر جدول برسند، اظهار داشت: ما دو بازیکن خوب گرفتیم و از طرفی بازیکنان دیگری به ما اضافه خواهند شد. ما توانایی موفقیت در هر دو جام را داریم. امیدوارم که بتوانیم در هر دو جام قهرمان شویم تا دل مردم تبریز شاد شود.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: دایی مربی من در تیم ملی و پرسپولیس بوده و من بخش اعظمی از فوتبالم را مدیون او هستم. وقتی هم که گل زدم واقعاً خوشحال بودم که پایم به گلزنی باز شده است. من در لیگ نتوانسته بودم گل بزنم./فارس