معینی: منصوریان متفاوت‌تر از روزهای گذشته بود؛ آرام، با تفکر و با حوصله/ آماده حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم می‌شویم

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در بازی با سپاهان، علیرضا منصوریانِ متفاوتی را نسبت به گذشته شاهد بودیم. به گزارش مازند اسپرت؛:مسعود معینی  درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: صرف نظر از نتیجه بازی، شاهد فوتبال زیبا و تاکتیکی بودیم. در مجموع بازی مستقیم از دو […]

رضا افتخاری و شهاب جهانیان و مسعود معینی

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در بازی با سپاهان، علیرضا منصوریانِ متفاوتی را نسبت به گذشته شاهد بودیم.

به گزارش مازند اسپرت؛:مسعود معینی  درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: صرف نظر از نتیجه بازی، شاهد فوتبال زیبا و تاکتیکی بودیم. در مجموع بازی مستقیم از دو تیم به ویژه استقلال و ضد حمله‌های متفاوت از سوی سپاهان منجر به بازی بسیار دیدنی و سرعتی شد. استقلال در اواخر بازی پس از گلی که دریافت کرد، فشار خود را افزایش داد و با گل مساوی عدالت در بازی رعایت شد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی مهیج‌تر از نیمه اول دنبال شد. هر دو تیم در هفته‌های اخیر، بسیار متحول شده و فوتبال زنده و پرهیجانی را صرف نظر از نتیجه انجام دادند. هر دو تیم صاحب موقعیت‌‌های گل بودند و بازی در محیط ایده‌آل و با داوری بی‌نقض برگزار شد و تماشاگران از دیدار کاملا حساب شده لذت بردند. دو مربی جوان (منصوریان و ویسی) در حال شکل‌‌دهی تیم‌های خود هستند و نشان دادند که می‌توان به آینده این دو تیم امیدوار بود.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: جا دارد به توصیه‌های وزیر محترم ورزش و جوانان در جلسه روز گذشته اشاره کنم که بسیار راهگشا بود. رفع اشکالات تیم استقلال و اصلاحات به مرور زمان با آرامش، تفاهم، همفکری و حمایت آقای سلطانی‌فر انجام شد. اکنون استقلال وارد شرایط جدیدی شده و در بهمن ماه یک بازی بسیار مهم در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو دارد. آماده می‌شویم نیم فصل دوم لیگ را پرقدرت شروع کرده و با توجه به نتایج جلسه اخیر با وزیر ورزش، باید با ارائه رفتارهای مناسب باشگاه و نگاه مثبت اعضای هیئت مدیره در فکر تقویت تیم باشیم.

معینی با بیان اینکه امروز منصوریانی متفاوت از گذشته را کنار زمین شاهد بودیم، منصوریانِ آرام، با تفکر و با حوصله؛ گفت: تیم، کادر فنی و منصوریان را متفاوت‌تر از گذشته دیدم. این مسئله می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای استقلال باشد./تسنیم،