نفرات برتر مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان دختر و پسر استان مازندران معرفي شدند + اسامی

در پايان چهارمين دوره مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان و اولين دوره مسابقات جشنواره اسكيت فري استايل نفرات برتر مشخص شدند. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛نفرات برتر مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان دختر و پسر استان مازندران معرفي شدند .در پايان چهارمين دوره مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان و اولين دوره مسابقات جشنواره اسكيت فري استايل نفرات برتر […]

2055در پايان چهارمين دوره مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان و اولين دوره مسابقات جشنواره اسكيت فري استايل نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛نفرات برتر مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان دختر و پسر استان مازندران معرفي شدند .
در پايان چهارمين دوره مسابقات جشنواره اسكيت نونهالان و اولين دوره مسابقات جشنواره اسكيت فري استايل نفرات برتر مشخص شدند. /  سوم دي ماه ۹۵
به گزارش روابط عمومي هيأت اسكيت مازندران جشنواره اسكيت نونهالان استان با حضور ۱۱۴ ورزشكار دختر و پسر در قالب ۱۸ تيم از شهرستانهاي نوشهر، نور، آمل، بابل، جويبار، قائمشهر ، ساري، نكا، بهشهر و رستم كلابه مدت دو روز به ميزباني شهرستان ساري برگزار شد كه در پايان و در بخش دختران تيم بابل در سكوي اول ايستاد و تيم‌هاي نور و نوشهر به ترتيب دوم و سوم شدند در بخش پسران تيم ساري قهرمان شد و تيم‌هاي قائمشهر و جويبار به ترتيب دوم و سوم شدند.

نفرات برتر انفرادي در بخش پسران

رده سني ۸۵ (۱۰ سال) فرزاد فرخزاد از رستم كلا در جايگاه اول ايستاد و امير مهدي نظري از جويبار محمد پارسا كلبادي از بهشهر دوم و سوم شدند.
رده سني ۸۶ (۹ سال) هاني فولادي قائمشهر اول شد و ابوالفضل نوپور و مهيار رنجكش هر دو از ساري دوم و سوم شدند.
رده سني ۸۷ (۸ سال) كوروش رستميان از ساري در جايگاه نخست ايستاد، نيما نوري از جويبار و آرين قاسمي از قائمشهر در جايگاه دوم و سوم ايستادند.
رده سني ۸۸ (۷ سال) رايان فدايي از قائمشهر در جايگاه نخست ايستاد آرادقاسمي از ساري دوم شد و هاوش آگنج از قائمشهر در جايگاه سوم قرار گرفت.
رده سني ۸۹ (زير ۷ سال) اردوان لطفي از ساري اول شد، رامتين كاظمي از قائمشهر و علي رحيميان از جويبار دوم و سوم شدند.
در رده زير ده سال جشنواره فري استايل آريو بيجاد از بابل در مكان نخست ايستاد و عليرضا كريمي ديگر همشهري وي دوم شد و محمد امين بقايي از نكا در مكان سوم قرارگرفت.

نفرات برتر انفرادي در بخش دختران
رده سني ۸۵ (۱۰ سال) آيناز يداللهي از نور در جايگاه نخست ايستاد، فاطمه مرتضي زاده از جويبار و گلشن خدري از نوشهر به ترتيب دوم و سوم شدند.
رده سني ۸۶ (۹ سال) سحر طاهري از نور اول شد و راميلا علي پور و سدنا سادات زاده به ترتيب از رستمكلا و ساري دوم و سوم شدند
رده سني ۸۷ ( ۸ سال) هليا صادقي زاده از نوشهر در جايگاه اول ايستاد راحيل اديبي از نور دوم شد و آيلين اميني از نوشهر در جايگاه سوم قرار گرفت.
رده سني ۸۸ ( ۷ سال)پانيا اوشيب نتاج از بابل اول شد و ملينا ديوسالار از نوشهر الف دوم شد و رستاشيري از رستمكلا در جايگاه سوم ايستاد.
رده سني ۸۹ (زير ۷ سال) فاطمه زهرايزداني از قائمشهر اول شد و رها ركني از ساري و آيدا مرادي نسبت از قائمشهر دوم و سوم شدند.

نفرات برتر فري استايل دختران

در رده سني ۷ و ۸ سال هليا صادقي زاده از نوشهر الف اول شد، پانيا اوشيب نتاج و پارميدا باباتبار هر دو از بابل دوم و سوم شدند.
در رده سني ۹ و ۱۰ سال زهرا كلاري و تانيا عباس قلي زاده هر دو از بابل به ترتيب در جايگاه اول و دوم ايستادند و آيناز يداللهي از نور در جايگاه سوم ايستاد.
اين مسابقات در روزهاي پنج شنبه و جمعه گذشته به ميزباني شهرستان ساري و در سالن هاشمي نسب اين شهر برگزار شد كه در پايان به نفرات برتر حكم و مدال و تيم‌هاي برتر كاپ قهرماني اهداء شد.

photo 2016 12 24 23 39 11