مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری یادواره شهدای خبرنگار ورزشی در مازندران خبر داد

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از اعزام ۲۵۰ نفر از نخبگان ورزشی به راهیان نور تا پایان امسال خبر داد و گفت: یادواره شهدای خبرنگار ورزشی و تجلیل از خبرنگاران ورزشی بسیجی استان از دیگر برنامه‌های موردنظر است.   به گزارش مازند اسپرت، سیدجواد حسینیان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران از روند […]

5252مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از اعزام ۲۵۰ نفر از نخبگان ورزشی به راهیان نور تا پایان امسال خبر داد و گفت: یادواره شهدای خبرنگار ورزشی و تجلیل از خبرنگاران ورزشی بسیجی استان از دیگر برنامه‌های موردنظر است.

 

به گزارش مازند اسپرت، سیدجواد حسینیان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران از روند فعالیت این خبرگزاری بازدید و طی نشستی به سؤالات خبرنگاران فارس پاسخ گفت.

وی در این نشست با بیان اینکه تاکنون در تاریخ ورزش کشور اعزام گروهی قهرمانان به کربلای معلی انجام نشده بود، اظهار کرد: هیچ‌یک از این برنامه‌ها ابلاغی نیست و کارهای ابتکاری بوده که در نهایت کمک به ورزش استان است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به تأکیدات مقام معظم رهبری درمورد پرورش روح در کنار پرورش جسم اشاره کرد و افزود: جسم ورزشکاران را باید اداره‌کل پیگیری کند و تقویت روح این قهرمانان به عهده ما است.

این مسؤول با اعلام اینکه نخستین روزی که وارد سازمان شدیم ارتباط چندانی با مجموعه قهرمانان و مربیان  وجود نداشت و بیشتر با اداره‌کل و مجموعه شهرستانی بوده است، تصریح کرد: کمتر از پنج شهرستان کانون بسیج ورزشکاران وجود داشت که مرحله اول در هر شهرستان این کانون را راه‌اندازی کردیم.

*تشکیل هیأت عاشقان امیرالمومنین(ع) و حلقه صالحین بسیج ورزشکاران مازندران 

حسینیان با بیان اینکه با روسای هیأت‌های استانی و قهرمانان ارتباط خوبی برقرار کردیم، ادامه داد: هیأت عاشقان امیرالمومنین(ع) ویژه قهرمانان و همچنین یک حلقه قرآنی صالحین بسیج ورزشکاران شکل دادیم تا هر دوماه قهرمانان دور هم جمع شوند که آخرین نشست نیز در کربلا با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در کنار یادواره شهدا، همایش اخلاق برای مربیان ورزشی برگزار شد، یادآور شد: هر چقدر بر روی مربیان کار کنیم در نتیجه تأثیرگذاری آن بیشتر است، اگر ۲۰ مربی را به اردوی راهیان نور ببریم در نهایت بر روی شاگردان هم اثرگذار هستند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران اضافه کرد: لیست اعزام برای کربلا ۹۰ نفره بود که در انتخاب افراد معیارهایی قرار دادیم و با توجه به محدودیت‌های مالی و امنیتی حدود ۱۵ نفر به این اردوی هفت روزه اعزام شدند.

 

این مسؤول به علاقه مردم نسبت به بهداد سلیمی در این سفر اشاره کرد و افزود: مردم از کوچک و بزرگ با بهداد سلیمی عکس می‌گرفتند و به‌نوعی این اقدام نشان از محبوبیت این ورزشکار مازندرانی در بین مردم است که باید آن را قدر دانست.

*جوانان پرچم‌دار نظام اسلامی هستند

حسینیان با تأکید بر اینکه به غرب مازندران نگاه ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: سال گذشته رتبه نخست بسیج ورزشکاران کشور را کسب کردیم که حاصل زحمات همه افراد متولی این امر است و همچنین در قائم‌شهر، آمل، بابل و ساری نگاه ویژه‌تری وجود دارد.

وی با اشاره به هزینه و سرمایه‌گذاری دشمن علیه نظام خاطرنشان کرد: در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس با کمترین سلاح در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم که نتیجه اتحاد همگان بوده است.

 

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران تصریح کرد: اگر امروزه دشمن با صدها شبکه ماهواره‌ای و انواع سایت‌های مجازی جوانان ما را نشانه گرفته است اما در مقابل جوانان با قدرت ایمان و تقوا جلو می‌روند زیرا پرچم‌دار این مملکت هستند.

*انعقاد تفاهم‌نامه با هیأت فوتبال مازندران تا پایان امسال

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌هایی در زمینه نیروی انسانی داریم، اظهار کرد: تا پایان سال برنامه داریم که با مجموعه هیأت فوتبال تفاهم‌نامه‌ای منعقد و در باشگاه‌ها هم ورود پیدا کنیم که خونه به خونه بابل، کاله آمل، نساجی قائم‌شهر و شهروند ساری در اولویت هستند.

حسینیان از اعزام ۲۵۰ نفر از نخبگان ورزشی به راهیان نور تا پایان امسال خبر داد و گفت: یادواره شهدای خبرنگار ورزشی و تجلیل از خبرنگاران ورزشی بسیجی استان از دیگر برنامه‌های موردنظر است.