کونته: فوتبال را به خرید هدیه کریسمس ترجیح می‌دهم

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی می‌گوید فوتبال را به خرید کردن در روز کریسمس ترجیح می‌دهد. به گزارش مازند اسپرت: آنتونیو کونته که حالا بر خلاف دوره سرمربیگری‌اش در یوونتوس به جای رفتن به تعطیلات باید با چلسی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند، گفت: من علاقه‌ای به خرید هدیه در روز کریسمس ندارم. همسرم […]

آنتونیو کونته

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی می‌گوید فوتبال را به خرید کردن در روز کریسمس ترجیح می‌دهد.

به گزارش مازند اسپرت: آنتونیو کونته که حالا بر خلاف دوره سرمربیگری‌اش در یوونتوس به جای رفتن به تعطیلات باید با چلسی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند، گفت: من علاقه‌ای به خرید هدیه در روز کریسمس ندارم. همسرم معمولاً این کار را انجام می‌دهد. او انسانی فوق‌العاده است. تأکید می‌کنم اصلاً خرید کردن را دوست ندارم و در عوض همسرم می‌داند که چطور به اندازه پول خرج کند.

سرمربی چلسی که این تیم را در لیگ برتر به ۱۱ برد متوالی رسانده، افزود: همسرم و دخترم شنبه وارد لندن خواهند شد تا در خانه‌ام به همراه برادرانم، پدر و مادرم و بستگان‌مان آماده گرفتن جشن کریسمس شویم. به نظر جشن خیلی خوبی خواهد شد. این اولین تجربه من و خانواده‌ام است که در این مقطع از سال باید بازی کنیم که امیدوارم تجربه شگفت‌انگیزی باشد.

وی تصریح کرد: ما عادت داشتیم که در این مقطع از سال به تعطیلات برویم و گاهی اوقات به لچه، گاهی به تورین و گاهی هم به دبی می‌رفتیم. به هر حال برای من مهم، بودن در کنار خانواده در کریسمس است. باید کریسمس را با خانواده جشن گرفت و مهم با هم بودن است نه اینکه کجا باشید.

چلسی در حال حاضر با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و با لیورپول، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش ۶ امتیاز اختلاف دارد. آبی‌های لندن عصر دوشنبه در «باکسینگ دِی» (26 دسامبر- روز پس از کریسمس که مردم هدیه‌هایی در جعبه به یکدیگر می‌دهند) پذیرای بورنموث هستند./ تسنیم