آلگری: داور به درستی برای ما پنالتی نگرفت/ ۶۰ دقیقه بهتر از میلان بودیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از شکست مقابل آث میلان گفت: برتر از حریف بودیم، اما در ضربات پنالتی باخیتم. به گزارش مازنداسپرت، تیم فوتبال یوونتوس در فینال سوپرکاپ ایتالیا که در دوحه برگزار شد، در ضربات پنالتی مغلوب آث میلان شد تا جام قهرمانی به روسونری برسد. آلگری در پایان مسابقه درباره بازی فینال […]

خبرگزاری فارس: آلگری: داور به درستی برای ما پنالتی نگرفت/ 60 دقیقه بهتر از میلان بودیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از شکست مقابل آث میلان گفت: برتر از حریف بودیم، اما در ضربات پنالتی باخیتم.

به گزارش مازنداسپرت، تیم فوتبال یوونتوس در فینال سوپرکاپ ایتالیا که در دوحه برگزار شد، در ضربات پنالتی مغلوب آث میلان شد تا جام قهرمانی به روسونری برسد.

آلگری در پایان مسابقه درباره بازی فینال خاطرنشان کرد: ما برای اینکه پیروز دیدار پایانی بشویم هر کاری که از دست‌مان برمی‌آمد، انجام دادیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و به مدت یک ساعت از جریان بازی نیز ما مسلط بودیم،‌اما در ادامه مسابقه به یک باره خیلی از قدرت‌مان کاسته شد.

وی ادامه داد: با وجود همه فراز و نشیب‌های مسابقه ما در فاصله ۱۱ متری به میلان باختیم، جایی که کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در پنالتی‌ها همیشه شانس دخیل هستند و ما در این ضربات پنالتی‌ها را از دست دادیم و شکست خوردیم.

آلگری درباره آخرین صحنه مشکوک مسابقه که توپ به دست بازیکن میلان در محوطه جریمه خورد و داور آن را پنالتی اعلام نکرد گفت: خیر، آن صحنه پنالتی نبود و داور تصمیم درستی گرفت و جا دارد که از همین طریق قهرمانی میلان را به آنها تبریک بگویم چرا که بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: یوونتوس اکنون صدرنشین سری آ است و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد، بنابراین راه طولانی برای ما باقی مانده است و برنامه داریم که در این فصل به افتخارات خوبی دست پیدا کنیم./فارس