بهترین اردوی چند سال اخیر را پشت سر گذاشتیم/ نوشاد تمرکز بالایی داشت

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به شرایطی که در شهرستان لار وجود داشت، بهترین اردوی چند سال اخیر را تیم ملی پشت سر گذاشت. به گزارش مازنداسپرت، جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگویی  در مورد اردوی تیم ملی تنیس روی میز در شهرستان لار اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در چند […]

خبرگزاری فارس: بهترین اردوی چند سال اخیر را پشت سر گذاشتیم/ نوشاد تمرکز بالایی داشت

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به شرایطی که در شهرستان لار وجود داشت، بهترین اردوی چند سال اخیر را تیم ملی پشت سر گذاشت.

به گزارش مازنداسپرت، جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگویی  در مورد اردوی تیم ملی تنیس روی میز در شهرستان لار اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در چند روزی که در این شهرستان حضور داشتیم پشت سر گذاشتیم و تمامی امکانات در اختیارمان قرار داشت. با شرایطی که بود فکر می‌کنم بهترین اردوی چند سال اخیر را در داخل کشور داشتیم که واقعاً می‌توان گفت بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: همه بچه‌ها هم با آمادگی بسیار خوبی حضور داشتند و در پایان نیز در یک مسابقه جایزه بزرگ شرکت کردند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد عملکرد نوشاد عالمیان و قهرمانی در این رقابت‌ها گفت:‌ نوشاد در این دوره تمرکز بسیار بالایی داشت و توانست نیما، برادرش را شکست داده و  عنوان نخست را کسب کند. در مجموع از عملکرد همه ملی‌پوشان راضی بودم.

لطف‌الله‌نسب در مورد ادامه برنامه‌های تیم ملی گفت: پس از این اردو بچه‌ها در اختیار خودشان خواهند بود و به مسابقات باشگاهی و تورهای داخل کشور می‌پردازند. ما هم سعی می‌کنیم در مقاطع کوتاهی اردوهایی را برگزار کنیم تا هماهنگی‌مان حفظ شوند. چند مسابقه بین‌المللی ازجمله مجارستان، قطر و کویت وجود دارد و اگر صلاح باشد و شرایط فراهم شود، سعی می‌کنیم در یکی از آنها تا پایان سال حضور پیدا کنیم.

وی در پایان درمورد حضور بازیکن سنگاپوری در کشورمان گفت:‌ با توجه به اینکه ملی‌پوشان بزرگسال ما در تور ایرانی شرکت می‌کنند و پس از آن باید به مسابقات باشگاهی بپردازند، این بازیکن با ملی‌پوشان جوانان امید تمرین خواهد کرد تا ببینیم شرایط در ادامه چگونه خواهد بود.

به گزارش این خبرگذاری تیم ملی تنیس روی میز اردوی ۱۲ روزه‌ای را در شهرستان لار استان فارس پشت سر گذاشت که در پایان آن مسابقه جایزه بزرگ برگزار شد که نوشاد عالمیان با شکست برادر خود،‌ نیما به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم ملی کشورمان سال آینده سه مسابقه مهم یعنی قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان را پیش رو دارد./فارس