مدال هاى تازه در کاپ بین المللى کاراته/١۴ نشان و نمایش بلوغ

۱۴مدال رنگارنگ بین المللی برای کاراته بدست آمد تا مازندران به پشتوانه درخشش چشم نواز استعدادهایش از مرز مدال های سال گذشته اش بگذرد. به گزارش مازند اسپرت؛کاراته برای اینکه نشان دهد در دوران بلوغ خود به سر می برد و مرتبا مدال می گیرد و قابلیت های افتخار آفرینی اش متبلور شده، در کاپ […]

IMG 4465 1050x525

۱۴مدال رنگارنگ بین المللی برای کاراته بدست آمد تا مازندران به پشتوانه درخشش چشم نواز استعدادهایش از مرز مدال های سال گذشته اش بگذرد.

به گزارش مازند اسپرت؛کاراته برای اینکه نشان دهد در دوران بلوغ خود به سر می برد و مرتبا مدال می گیرد و قابلیت های افتخار آفرینی اش متبلور شده، در کاپ بین المللی ایران زمین هم عالی نتیجه گرفت.

در دوازدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام ایران زمین کاراته که در خانه تکواندو تهران برگزار شد، تیم ایران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، عراق دوم شد، گرجستان در مکان سوم ایستاد، ارمنستان چهارم شد و تیم آذربایجان در جایگاه پنجمی ایستاد اما مهمتر از آن مدال های متعددی است که مازنی ها کسب کردند.

البته خیلی هم مطمئن نیستیم که کسی از قلم نیفتاده باشد اما در رده های سنی مختلف این تعداد مدال تصاحب شد تا مازندران در کاراته سال پرمدالش را درخشان تر کند.

بخش اعظم مدال های بانوان معطوف به باشگاه سازنده چالاکی بود تا باز هم برای مازنی ها میانداری کند.

مدال های کسب شده بدین ترتیب است:

بزرگسالان
رضا عنایتی طلا
علی بهبود طلا

نوجوانان
ابوالفضل میرزایی برنز
محمد رضا پرتو طلا
نیما فلاح نقره
محمد رضا کاظمی برنز

نونهالان
کیمیا نصیری طلا
بهاره رزاقی نقره
صدیقه رزاقی نقره
صدیقه شاهرخی طلا
فاطمه عباسی طلا
مهدیه هادیان برنز
مینا بابایی زاده نقره
کیمیا هوایی نقره