اولین دوره بینالمللی بازاریابی ورزشی کاربردی برگزار میشود
اولین دوره بینالمللی بازاریابی ورزشی کاربردی ۷ تا ۱۱ اسفند توسط پژوهشگاه تربیتبدنی و با همکاری دانش پاریس در تهران برگزار میشود. به گزارش مازند اسپرت؛ اولین دوره بینالمللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت ۵ روز و با حضور استادان برجسته داخلی […]
اولین دوره بینالمللی بازاریابی ورزشی کاربردی ۷ تا ۱۱ اسفند توسط پژوهشگاه تربیتبدنی و با همکاری دانش پاریس در تهران برگزار میشود.
به گزارش مازند اسپرت؛ اولین دوره بینالمللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت ۵ روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکتها، سازمانها و باشگاههای بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.
تحلیل بازاریابی در شرکتها و سازمانهای ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرفکنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیتفروشی و مدیریت فروش، از عمدهترین محورهای این دوره است.
همچنین از دیگر محورهای این دوره میتوان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکتها و سازمانهای بزرگ ورزشی اشاره کرد.
در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است، اعطاء میشود.
علاقهمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir مراجعه کنند./فارس
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0