عبادی: هدفم کسب مدال فینال رقابت‌های داخل سالن است

عضو تیم ملی کامپوند با بیان این که هدفم کسب مدال طلای رقابت‌های جام جهانی داخل سالن است، گفت: امسال به دنبال آن هستم که پس از راهیابی به فینال فینالیست‌های جام جهانی داخل سالن، به مدال دست پیدا کنم. به گزارش مازند اسپرت؛اسماعیل عبادی در گفت‌وگویی در رابطه با ناکامی خود در مسابقات جام […]

اسماعیل عبادی

عضو تیم ملی کامپوند با بیان این که هدفم کسب مدال طلای رقابت‌های جام جهانی داخل سالن است، گفت: امسال به دنبال آن هستم که پس از راهیابی به فینال فینالیست‌های جام جهانی داخل سالن، به مدال دست پیدا کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛اسماعیل عبادی در گفت‌وگویی در رابطه با ناکامی خود در مسابقات جام جهانی داخل سالن مراکش و تایلند افزود: به خاطر تجربه کمی که در رقابت‌های داخل سالن داریم و به دلیل فشردگی مسابقات و زیاد بودن تعداد ورزشکاران این رقابت‌ها نسبت به خارج از سالن، کسب مدال به راحتی امکان‌پذیر نیست. از سوی دیگر چون تعداد مدالی که در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن توزیع می‌شود انفرادی است، کار را برای کسب مدال سخت می‌کند. به ویژه برای کمانداران ما که برای دومین‌بار است که تجربه حضور در مسابقات جام جهانی داخل سالن را پیدا می‌کنند.

او گفت: هرچند در تایلند و مراکش به نتایج قابل قبولی دست پیدا نکردیم، اما تصور می‌کنم نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشتیم. به طوری که در تایلند کیان‌زاد رتبه ششم را کسب کرد و من هشتم شدم. بنابراین تصور می‌کنم با این رنگینگ شانس کسب مدال در مرحله سوم این رقابتها که بهمن در فرانسه برگزار می‌شود، بیش‌تر شود.

عبادی اضافه کرد: از آن جا که از بین سه مرحله برگزاری این رقابت‌ها، تنها ۱۶ نفر به فینال مسابقات جام جهانی داخل سالن که اواخر بهمن در آمریکا برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد. تلاش خواهم کرد پس از راهیابی به فینال به مدال دست پیدا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید در فرانسه وضعیت بهتری از نظر مدال‌آوری داشته باشیم، خاطرنشان‌ کرد: کار ما در فرانسه به مراتب سخت‌تر از مراکش و تایلند خواهد بود. سال گذشته تنها ۳۰۰ کماندار در بخش کامپوند مردان شرکت‌کرده بودند. اما به هر صورت سعی خواهم کرد رقابت قابل توجهی داشته باشم و رکورد خوبی بزنم. این که رقیبان قدرتر از من هستند برای من مهم نیست و تلاش خواهم کرد تمام تمرکزم برای کسب بهترین نتیجه در مرحله سوم باشد.

عبادی افزود: من معتقدم در تایلند و مراکش نیز ما می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم، اما کمبود تجربه و مشکلات روانی سبب شد که این امر محقق پیدا نکند و شانسی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی و فینال نداشته باشیم. بنابراین کمانداران ما از نظر تکنیکی و فنی چیزی کم‌تر از کمانداران برتر دنیا ندارند و قطعا در فرانسه با کمی خودباوری می‌توانیم به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم.

دارنده مدال طلا بازی‌های آسیایی ضمن تشکر از فدراسیون تیر و کمان به خاطر حمایت‌ها و امکاناتی که در اختیار کمانداران قرار داده است، گفت: با وجود تنگناهای مالی که فدراسیون تیرو کمان در حال حاضر گریبان‌گیر آن است، تمام تلاشش بر این است تا بهترین امکانات را در اختیار کمانداران ریکرو و کامپوند قرار دهد و این جای تشکر و قدردانی دارد.

او در پایان از برپایی اردوی تیم ملی تیروکمان در قشم خبر داد و افزود: به خاطر سردی هوا و پیشگیری از سرماخوردگی کمانداران، اردوی تیم ملی اواخر هفته آینده در قشم برگزار خواهد شد تا با شرایط بهتری خود را برای حضور در مرحله سوم جام جهانی داخل سالن در فرانسه آماده کنیم./فارس