به دنبال میزبانی مسابقات شهرهای اسلامی در مشهد هستیم

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به معرفی شدن مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام به دنبال میزبانی مسابقات فوتبال شهرهای اسلامی هستیم. به گزارش مازند اسپرت؛محمدمهدی برادران در گردهمایی سالانه رؤسای هیات‌های فوتبال سراسر کشور که در مشهد جریان دارد، اظهار داشت: خراسان رضوی در تمامی رده‌های سنی دارای لیگ‌های فوتبال […]

خبرگزاری فارس: به دنبال میزبانی مسابقات شهرهای اسلامی در مشهد هستیم

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به معرفی شدن مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام به دنبال میزبانی مسابقات فوتبال شهرهای اسلامی هستیم.

به گزارش مازند اسپرت؛محمدمهدی برادران در گردهمایی سالانه رؤسای هیات‌های فوتبال سراسر کشور که در مشهد جریان دارد، اظهار داشت: خراسان رضوی در تمامی رده‌های سنی دارای لیگ‌های فوتبال بوده و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادها در فوتبال و فوتسال در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۱۷ میلادی شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده و ما هم به دنبال رایزنی و برگزاری مسابقات فوتبال شهرهای اسلامی در مشهد هستیم.

رئیس هیات فوتبال مشهد با تشکر از حمایت‌های فدراسیون فوتبال گفت: در خراسان رضوی پدیده و سیاه جامگان به عنوان پیشانی این رشته به شمار می‌روند و در تلاش‌ هستیم که تعامل مناسبی را در راستای کمک به این دو تیم داشته باشیم.

برادران با اشاره به حضور روسای هیات فوتبال در مشهد گفت: تمامی روسای هیات‌ها از ارکان اصلی فدراسیون هستند و همه ما کمک می‌کنیم تا بتوانیم به شد و تعالی فوتبال در کشور و فدراسیون کمک کنیم./فارس