بهروزی با رکوردهای جام باشگاههای آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت

وزنه بردار دسته ۶۹ کیلوگرم باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز که در جام باشگاههای آسیا به سه مدال طلا دست یافته بود با رکوردهایش در این رقابتها، جایگاه نخست هفته سوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد. به گزارش مازند اسپرت؛رقابتهای هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور در سالن ورزشی شهدای مناطق […]

خبرگزاری فارس: بهروزی با رکوردهای جام باشگاههای آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت

وزنه بردار دسته ۶۹ کیلوگرم باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز که در جام باشگاههای آسیا به سه مدال طلا دست یافته بود با رکوردهایش در این رقابتها، جایگاه نخست هفته سوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش مازند اسپرت؛رقابتهای هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور در سالن ورزشی شهدای مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با رقابت وزنه برداران دسته ۶۹ کیلوگرم پیگیری شد.

در این دسته که رکوردهای سجاد بهروزی وزنه بردار شرکت ملی حفاری اهواز به همراه حسین سلطانی از نیروی زمینی ارتش مورد محاسبه قرار گرفته بود، ۴ وزنه بردار دیگر نیز در این وزن به رقابت پرداختند.

سجاد بهروزی در جام باشگاههای آسیا،در حرکت یکضرب ۱۳۲ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۱۶۵ کیلوگرم و با مجموع ۲۹۷ کیلوگرم به مقام نخست رسید. رضا قاسمی از تیم ذوب آهن اصفهان در حرکت یکضرب ۱۲۴ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۶۴ کیلوگرم و با مجموع ۲۸۸ کیلوگرم به مقام دوم دست یافت.

همچنین سام مقتدر از رعد پدافند توانست در حرکت یکضرب ۱۲۳ کیلوگرم را مهار کند و در حرکت دوضرب ۱۶۳ کیلوگرم را بالای سر برد تا با مجموع ۲۸۶ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گیرد.
گفتنی است؛ حسین سلطانی از تیم نیروی زمینی ارتش نیز رکوردهایش در هفته سوم مورد محاسبه قرار گرفت، با مجموع ۲۷۳ کیلوگرم چهارم شد.
لازم به ذکر است؛ مرتضی شاهقلیان از عقاب نیروی هوایی همدان با مجموع ۲۵۸ کیلوگرم در رتبه پنجم دسته ۶۹ کیلوگرم ایستاد و محسن همتیان دیگر وزنه بردار عقاب، با مجموع ۲۳۰ کیلوگرم به جایگاه ششمی بسنده کرد. 

*دسته ۵۶ کیلوگرم:

در این وزن فقط سه شرکت کننده حضور داشتند که عملکرد آنها در جام باشگاههای آسیا در هفته سوم لیگ برتر مورد محاسبه قرار گرفت. حسن گلپرور از ذوب آهن اصفهان، محمد اصغر نژاد و مهدی دویرانی از تیم نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم ایستادند.

حسن گلپرور وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان با رکوردهای ۱۱۰ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۳۷ کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع ۲۴۷ کیلوگرم صدر نشین شد.
محمد اصغر نژاد از تیم نیروی زمینی ارتش هم با رکوردهای ۱۰۶ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۱۷ کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع ۲۲۳ کیلوگرم به مقام دوم رسید.

مهدی دویرانی دیگر وزنه بردار نیروی زمینی ارتش با رکوردهای ۹۴ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۲۷ کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع ۲۲۱ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

*دسته۶۲ کیلوگرم:

مجید عسگری وزنه بردار باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز در رقابتهای جام باشگاههای آسیا به سه مدال طلا دست یافته بود رکوردهایش در هفته سوم نیز محاسبه شد تا در صدر بایستد.عسگری در حرکت یکضرب ۱۲۳کیلوگرم، دوضرب ۱۵۳کیلوگرم و مجموع ۲۷۶ کیلوگرم به مقام نخست رسید.

در رقابتهای دسته ۶۲ کیلوگرم هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور ۶ وزنه بردار دیگر نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند. یعقوب پشوتنی از مناطق نقت خیز جنوب در حرکت یکضرب ۱۱۷ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۳۸ کیلوگرم و با مجموع ۲۵۵ کیلوگرم به مقام دوم رسید.
مهدی امیری وزنه بردار نیروی زمینی ارتش در حرکت یکضرب ۱۱۰ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۱۳۷ کیلوگرم و مجموع ۲۴۷ کیلوگرم سوم شد.
امید ربیعی از رعد پدافند با مجموع ۲۳۶ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت.همچنین محمد خدادادی از نیروی زمینی ارتش، میلاد رضایی از عقاب نیروی هوایی ارتش و ابوالفضل جمعه پور به ترتیب در جایگاههای پنجم تا هفتم قرار گرفتند.

*دسته ۷۷ کیلوگرم

در پیکارهای دسته ۷۷ کیلوگرم ۴ وزنه بردار با یکدیگر به رقابت پرداختند و همچنین رکوردهای ۳ وزنه بردار حاضر در جام باشگاههای آسیا نیز در این وزن محاسبه شد. رضا زارعی از تیم رعد پدافند در حرکت یکضرب ۱۴۵ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب ۱۷۷ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد تا با مجموع ۳۲۲ کیلوگرم در صدر این دسته قرار گیرد.

گفتنی است؛ ایمان شاهقلیان از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان که در جام باشگاههای آسیا با رکوردهای ۱۴۱ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۱۷۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب و با حدنصاب مجموع ۳۱۶ کیلوگرم به مقام دوم رسید.
لازم به ذکر است، ابراهیم ور ناصری از نیروی زمینی ارتش با مجموع ۳۱۳ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.مسعود چترایی و محمد نیری اعضای تیم ذوب آهن اصفهان با احتساب رکوردهایشان در جام باشگاهها، به ترتیب با مجموع ۳۱۲ کیلوگرم و ۳۱۰ کیلوگرم در جایگاههای چهارم و پنجم ایستادند.
همچنین محمد امین علیپور از شرکت ملی حفاری اهواز با مجموع ۲۵۱ کیلوگرم ششم شد و علی جوکار از عقاب نیروی هوایی همدان با مجموع۲۴۹ کیلوگرم به مقام هفتمی رسید./فارس